_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

četvrtak, 16.10.2008.

Što vi mislite o tome?

Prije nekoliko dana jedan me prijatelj upitao:
„Jesu li „karampane“ i dalje zaštitni znak Oklaja?“
Koje karampane, upitao sam Ga?
Pa one u centru Oklaja, ispred automehaničarskih radiona.
Meni se čini da nisu…ali pravo da ti kažem… i ne idem za tim… navikao sam se na njih…rekao sam mu..

Prije skoro godinu dana na promina.blogu.hr-u pod jednim od postova, bio je komentar u kojem se izražavalo nezadovoljstvo što nam lijepo uređena parkirališta uz glavnu cestu, sada zauzimaju olupine iz kojih česti curi i ulje.

Nakon tog komentara, odnio sam mehaničaru koji se spominjao u tom komentaru posude u obliku „tacni“ za kolače, samo malo većih dimenzija, da ih postavi ispod automobila koji su na popravku. Meni su te tacne ostale od činčila, pa ionako nisam imao kud s njima, a mogu odlučno poslužiti u slučaju curenja ulja iz motora automobila…

Jučer sam malo zastao i popričao sa jednim od oklajskih automehaničara.
Malo smo pričali o svemu i svačemu… i na kraju smo se dotakli teme rada inspekcija.
Požalio mi se da je dobio veliku kaznu zbog toga što nema „Plan zbrinjavanja otpada“… ako se ne varam 4 puta po 30,000.00 kuna!
Plan zbrinjavanja otpada je dokument koji izgleda mora imati svaki pogon koji u svom radu proizvodi nekakav otpad, a njega muči kako kaže to što nikomu ne traže taj Plan, nego samo njemu.
Kazne kako sam kaže neće morati platiti, ako u određenom roku ne izradi navedeni plan, odnosno ukloni nedostatke koje je inspekcija evidentirala u svojim zapisnicima.

Malo sam se nakon razgovora zagledao niz ulicu, i primjetio da smo u međuvremenu ostali bez „karampana“.
Nadam se da će na kraju automehaničar izraditi „Plan zbrinjavanja otpada“, te da neće morati platiti navedene velike kazne, ali isto se tako nadam da će centar Oklaja izgledat kao danas…

Mene na kraju zanima što vi koji često prolazite kroz centar Oklaja mislite o svemu ovomu?
Da li su vama smetale karampane?
Kakav stav imate o onom tko je tužio automehaničara (inspekcija je stigla nakon dojave-nije mi poznato anonimne, ili potpisane)?




Oznake: Život u Promini

- 19:20 - Komentiraj post (4) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić