_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

srijeda, 06.08.2008.

Komunalna naknada-došli dugovi na naplatu?

Taman sam napisao post na temu nezaposlenosti u Promini i pripremao se za juhu koja se već hladila na stolu, kad pored kuće prođe poštar…

O-ho-ho šta bi se to već na početku miseca moglo dobit, prokomentiram sebi u bradu?
„Dobar dan“ reče poštar vadeći plavu kuvertu i dokument za potvrdu primitka iste..

Šalje „Općina Promina“….
„Predmet: Obavijest o stanju duga prije poduzimanja ovrhe
Uvidom u Vaš račun utvrdili smo da na dan 21.07.2008. godine dugujete za stambeni prostor na adresi xx yy…komunalnu naknadu u iznosu od 280,00 kn.“

Ma šta… ja dužan?
Pa oni nisu normalni…
Sija sam u auto i pravac Općina…
„Dobar dan Nede… 'ko je zadužen za komunalne naknade?
Tu piše da sam dužan 280,00 kuna, a ja uredno svaka tri miseca plaćam po 120,00 kn… kako onda može bit dug od 280,00 kuna?“
„Polako, polako… polako… reče Neda, sad će mo sve vidit u sistemu.

Evo, tu lipo piše da nisi platio 40,00 kuna u 2002 godini, i dvije rate po 120,00 kuna u 2003. godini.“
Ma nemoguće, sve račune uredno čuvam…
Ali samo malo… 2002. i 2003., a da Vi niste malo zakasnili???
Zar rok zastare nije tri godine za komunalnu naknadu? …(kažem ja)
Naše je da tražimo, a dalje…Ali ti si i dobar, kakvih sve ima“. (kaže Neda).

Ništa, idem kući tražit račune…
Juha se pomalo hladila… Idem ja nju ide ona mene…
Da je bar poštar doša iza ručka… ovako mi je prisila i juha i punjena paprika… jedva sam čeka pritražit sve račune i uplatnice… kako bi dokaza da sam u pravu…

Nažalost, nedavno sam imao veliko „čišćenje“ uplatnica iz „arhive“, jer sam slušao na radiju da iste nismo dužni čuvati više od dvije godine koliko mi se čini…
Ipak, pronašao sam uplatnice za komunalnu naknadu za 2004, 2005, 2006 ,2007, 2008, ali nema one koja treba….2002 i 2003 godine nema?
I šta sad... možda stvarno nisam platija.. a možda sam ih bacija?

Sitija sam se svog nedavnog komentara na temu komunalne naknade, i izreke „Tko o čemu k… o poštenju“… Ja sam prozivao druge zbog neplaćanje komunalne naknade, kad ono i ja dužnik?

Eto ljudi moji… kad Vam dođe poštar imate dobru temu za razmišljanje… ili smijanje… kako ko…

Tekst sam napisa po domaću, da mi brže ide… Kome paše paše… kome ne… opet dobro…

Živli, i komunalnu naknadu platili…(Ili se možda žalili zbog zastare?)



Oznake: općina promina

- 16:14 - Komentiraj post (2) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić