_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

ponedjeljak, 04.12.2006.

Komantar na komentar

Postavljeno je nekoliko pitanja pod postom "Dvije loše vijesti iz Promine i jedna dobra" pa evo jedan cijeli post sa odgovorima i mojim komentarima na iznesena mišljenja komentatora, jer mislim da to svakako zaslužuju.

«Perica» pita:

P.S.Zanima me da li je bilo donacija za narodnu nošnju, čisto informativno".

Što se tiče donacija "KUU Promina" imam sljedeće informacije:

-Nedavno je donacijom stigla jedna akustična gitara.
Pokušao sam doznati ime donatora ali bezuspješno.
Ako tko zna ime donatora, neka Ga napiše u komentaru.
-Isti osoba je obećala pianino, premda su svi članovi KUU Promina komentairali da bi možda bilo bolje nabaviti harmoniku jer nam je nekako "mobilnija" za putovanja, ali u svakom slučaju poštujemo namjere i dobru volju donatora. (Zbog čekanja informacije o donatoru, ništa nisam pisao na tu temu).

Moram napomenuti da donator koliko znam nije Prominac.

Još čekam da se istkaje 10 pregača koje je jedna osoba obećala donirati KUU Promina, pa da ukoliko tkanje bude zadovoljavajuće, naručim tkanje pregača za koje su se javili posjetitelji bloga kao sponzori.

Nažalost "Murva", opet moram spomenuti Bračića.
KUU Promina je njegovim angažmanom dobila značajna materijalna sredstva za nabavu narodnih nošnji.
O kolikom iznosu se radi točno, nije mi poznato ali nije niti zanemariv.

Inače Mario Juric voditelj KUU Promina često posjeti Promina.blog, pa bi i on mogao ostaviti koji komentar.

Murva "Nažalost, postoji samo ljubav prema novcu, ali više ne i prema Promini".

Ja se s tim ne slažem.

Ja i dalje imam jako puno prijatelja koji vole Prominu i život u njoj ih čini sretnima.
Kad bi meni novac bio na prvom mjestu, sumnjam da bi pisao Promina.blog.

"Promina" kaže
"Danas sretnem čovjeka u dvorištu i pričamo preko zida i ne daj bože da kaže uđi".

Koliko Vas "Promina" susjed u gradu u kojem živite pozove u svoj stan ili kuću?

Život se mijenja, kako u gradu, tako i u selu.
Koliko ljudi u gradu živi u istom ulazu zgrade, svako jutro se pozdrave a da jedno o drugom pojma nemaju niti ih išta zanima.
Ljudi u svojim stanovima umiru i mjesecima nitko ne primjeti da ih nema, čak ih ni miris raspadnutih tijela ne smeta niti navodi na razmišljanje o susjedima kojih danima nema.

Danas svatko živi svoj život i kako Murva kaže vrijedi pravilo " Uzdaj se use i u svoje kljuse".


Nije u Promini baš sve tako crno.
Ja mislim da stvari idu prema naprijed.
Nažalost to nije neka brzina, ali nije ni da stojimo.

Moram napomenuti da ja ne pripadam niti jednoj stranci, tako da ne bi pomislili da ja možda reklamiram Ivana Bračića kao "stranačkog" kolegu.
Niti to što me pozvao na ručak za mene ne znači nikakvu obavezu da o njemu moram nešto napisati.
Ljudi koji me bolje poznaju, znaju da nisam čovjek koji "potkupljuje" ljude, ali niti čovjek kojeg se "kupuje".
Čovjek je darovao dva kipa- umjetnička djela Promini, i ja mislim da je zaslužio da ga se spomene.
Ako netko ne vjeruje, neka napravi neku sličnu gestu kao Bračić, i ako ja ne posvetim istu pažnju toj donaciji ili bilo kakvom "postupku" kojim se pomaže Promini i životu u njoj, slobodno me u komentarima prozovite.

Oznake: KUU Promina, Život u Promini

- 19:29 - Komentiraj post (5) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić