Houm pejdž

31.10.2006., utorak

Još jedan filigranski šal, jesen u Zagrebu i najnovija kapa / Another filigran scarf, autumn in Zagreb and the newest hat

Jučer mi je kolegica s posla donijela svoj uradak nadahnut ovim blogom - stvara se još jedan filigranski šal! Vuna je predivna, bit će ovo fantastičan šal, a naziv vune doslovce je i nju i mene oborio s nogu! Vuna se, naime, kao što možete vidjeti na slici, zove Jana :)
My friend from work yesterday showed me her new project inspired by this blog – another Filigran scarf is being knitted! This yarn is fabulous; please check the name of it – Jana, the same as my nick
vuna-jana

Jučer ujutro dok sam išla na posao nisam mogla odoljeti da ne snimim predivne prizore jutarnjeg Zagreba u ovu divnu šarenu jesen:
Yesterday morning I took some pictures of my town in this beautiful autumn:

lisce1 botanicki-vrt2

lisce2 krosnja

lisce3 nebo

lisce5 marulicev-trg

zivica lisce4

marulicev-trg2 tuzna-vrba

krosnja2 botanicki-vrt

Moj je sin dobio novu kapu. Pripadajući šal mogao bi biti dovršen do sutra bude li sreće. Planiram napraviti i rukavice. Bliži se zima.
This is my son’s newest hat. Hope that matching scarf will be finished until tomorrow, and I’m, also planning to knit matching gloves too. Winter is coming.
Kapa-jesen
- 09:40 - Komentari (16) - Link na ovaj članak