Houm pejdž

18.04.2006., utorak

Pisanice, jaja, gnijezdo... Sretan Uskrs!

Prošli je tjedan na našem prozoru osvanulo gnijezdo. Napravila ga je neka ptica. Gledamo mi, gnijezdo lijepo oblikovano, ne možeš vjerovati da ga je sagradilo biće koje gradi samo svojim kljunom i nožicama. Na Veliku subotu u gnijezdu smo ugledali jedno jaje, plavo sa smeđim točkicama. Baš poput pisanice:

Netko je rekao: "To je dobar znak, dobit ćemo dobru vijest". I navečer stigne SMS od moje prijateljice i vjenčane kume u kojem piše da je rodila sina!
Sljedeći dan, na Uskrs, otišli smo k baki na ručak. Kad smo se vratili, u gnijezdu smo našli još jedno jaje.
Na Uskrsni ponedjeljak u gnijezdu su bila ukupno tri jaja:

Jutros smo vidjeli pticu kako sjedi u gnijezdu. Nisam je htjela slikati da je ne uplašim, crno-siva je, srednje veličine. Nemam pojma koja je to vrsta. Ali je fakat dobar osjećaj (unatoč ptičjoj gripi i ostalim strahovima) kad vam baš pred sam Uskrs ptica na prozoru napravi gnijezdo i u njega snese jaja.
A i mi smo radili pisanice:

Podloške sam izradila od gline prošle godine, prefarbala ih temperom i bezbojim lakom. Pisanice su radila djeca i oblijepila ih sličicama ribica i vila.
Ja sam pak ispekla uskrsno mliječno pecivo:


Ah da, malo i o pletenju: Počela sam plesti pončo za djevojčicu, fotke uskoro!
- 10:27 - Komentari (11) - Link na ovaj članak

11.04.2006., utorak

Stvaram

Iako ne stignem baš štrikati, uspjela sam napraviti web stranicu za kreativce koja ima ambiciju postati portalom kad odraste cool

Primjedbe, prijedlozi te suradnici dobrovoljci vrlo su dobrodošli wave

- 16:15 - Komentari (9) - Link na ovaj članak