Houm pejdž

22.10.2006., nedjelja

Pletilje u akciji / Knitters In Action

Jučer smo se nas četiri sastale i plele u javnosti!
(Ovo je slika sa Sonjinog bloga):

Upoznala sam Son-Ju i Magrit, a Crnu Ofcu znam još od prošlogodišnjeg Velesajma kulture.
Magrit nam je svakoj donijela prekrasan dar:

Ja sam Son-Ju odmah nakon upoznavanja zašpotala što ona i novinarka nijegdje u članku nisu spomenule adresu mojeg bloga nakon što su maznule moj slogan i naslov ovoga bloga "Pletenje je cool". Son-Ja je pak nešto kasnije meni rekla da je mislila da sam ja jako ozbiljna gospođa u kostimiću i štiklama, pa se jučer baš iznenadila kad me vidjela :)
Sve u svemu, lijepo smo se provele iako smo, pokazujući Magrit Zagreb, pokazale sramotno nepoznavanje kulturno-povijesnih znamenitosti svojega grada. Nadam se da nam neće zamjeriti, naročito meni koja sam zadnja došla i prva otišla zbog obiteljskih obaveza :(
Ipak, vozile smo se uspinjačom:

U kojoj je Crna Ofca uspjela isplesti pokoji red svoje prve rukavice:

* * *
Počela sam plesti ovo nešto:

Kažem nešto jer još ne znam hoće li to biti torba ili stolnjačić :)
Ideju sam dobila na Berroccovom sajtu. Zove se jambalaya :)
Vrlo zgodna mustra:

Podsjeća na tkanje.

* * *

Yesterday we've met and knitted in public! Magrit came to visit us, so we spent nice afernoon knitting, talking and walking in Zagreb's Old Town.


- 11:19 - Komentari (14) - Link na ovaj članak