Houm pejdž

11.10.2006., srijeda

Čarape / Socks

Pletenje čarapa fino napreduje. Jedna je već gotova, a skoro će valjda i druga. Nadam se da će se mami svidjeti. Ova je vuna vrlo zanimljivo 'ispredena', naime riječ je o cjevčici ispletenoj od vrlo tanke mješavine vune (50%) i sintetike, pa je vrlo elastična i zapravo idealna za čarape:

Vjerojatno me hvata staračka amnezija jer ja stalno mislim kako su ovo moje prve čarape, a neki dan mi tata kaže da je na tavanu našao neke čarape do iznad koljena koje sam isplela još u srednjoj školi. I stvarno, sad se maglovito prisjećam kako sam nekad davno stvarno bila isplela jedne takve, i to u više boja.
*
Jutros me ugodno iznenadio ovaj prizor ispred Elektrine zgrade:

Oduševljenje je trajalo sve dok nisam došla na posao i potražila izvor smrada koji se šitio uredom - našla sam ga na svojoj cipeli kojom sam putem ugazila u pseći izmet. Očito ovaj pribor za čišćenje psećih izlučevina s javnih površina i dalje služi samo kao ukras :(

Sock knitting is progressing very well. First sock is finished, and I hope another will be done soon. I hope my mother will like it. This wool is very interesting; it's actually knitted tube, and is very elastic, ideal for socks!
*
Today, early in the morning, I stepped into dog's s*it. It’s fascinating because it happened next to this lovely tool for dog owners.

- 09:26 - Komentari (10) - Link na ovaj članak