< prosinac, 2010  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)

CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

nešto o meni...
shvatila sam da odabirem namjerno svoju osobnost
knjige koje čitam, glazba koju slušam, tamnoplava boja koju nosim
i strana na koju okrećem glavu pretvaraju me u očima drugih u osobu
za koju želim da pomisle da sam ja
tko sam ja zapravo? ona djevojka smeđezelenih očiju koja sluša Nirvaninu "Polly", putuje svaki dan u autobusu, strahuje, koja obožava
"Malo sunca u hladnoj vodi" F.Sagana, kraljica drame,
ili Mirela, ona koja se druži sa ljudima, crta i piše jednako opsesivno i besmisleno, gleda filmove o autizmu i tourettovom sindromu i napuhanim gotičarkama, shvaća na posve kriv način "Trainspotting" Irvine Welsha , ona koja voli svoja stopala, napuštene duše i obrnutog uma, nakrivog osmijeha sa 23 madeža na licu?
cura koja se rasplače na "Heart-Shaped Box", 4 votke, zbog žuljeva na nogama i pjevuši bez prestanka...sebična, darežljiva, podmukla i sretna, mutna i duhovita, svi se prebrzo prilagođavaju na mene, hodam li svaki put drugačije pored druge osobe i molim li se Bogu navečer u krevetu?

Linkovi

Borja Dvolik




Image and video hosting by TinyPic



Photobucket


Photobucket

Photobucket



Photobucket


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

subota, 18.12.2010.

/ keep the love lights glowing - little girl's got the blues /

" I'll be back" reče Schwarzenegger u onom filmu (ne znam kojem, dobro? nije ni bitno ) a isto tako evo i mene natrag :)
kad čovjek ne piše neko vrijeme, deset mjeseci manje-više, i onda dođe na ovo groblje napuštenih emocija, doživljaja i glazbe, obuzmu ga nekako...nekakvi čudni osjećaji...prolaznosti možda, ljubavi možda, zime prihvaćanja stanja kakvo je i ljepote koja nadolazi samo izmjenom lišća na drveću iznova i iznova...
kako započeti? ima li bilo koja stvar koja se dogodila, a da bi bila vrijedna sad ju spomenuti ovdje, ovako iznenada, bez podloge i pitanja? ne pitam vas ništa, ako hoćete uzmite si, ako ne ne...ali, naravno bilo je stvari divnih, predivnih i tužnih... pretužnih... ja valjda nikada ne ostajem na ravnom, letim i padam, i za svaku situaciju tražim riječi, riječi srca i riječi objašnjenja i riječi života i utjehe...sjećam se dana nakon veljače i zadnjeg posta, pridružila sam se AIESEC-u ( ne neću o tome ovdje pisati, ovo je za mene) , pročitala sam knjige potrebite, gledala Felicity opsesivno, popila 503 jogurta, pjevala kao dijete i čekala mamu da se vrati, i došla je, do svibnja, kad sam pomislila da sam upoznala čovjeka s fluidom za mene, i bila sam predivno sretna na trenutak, ali...nisam.
Sjećam se tih misli i pokreta, ploče Animatora i sunčanih dana uz rijeku, i sjećam se Indijanaca i Orangine, ali, to je sve što ću napisati o tome. Onda je došlo ljeto i bila sam sama, već onda, gledala sam u šume i dobila mačka (sad sam tužna) i spavala i pisala u zelenu knjigu, ali nije bilo puno toga za napisati baš, osim da me poljubio čovjek sa slamnatim šeširom. Otišla sam u Dubrovnik, lutala 2 tjedna po kamenim ulicama Starog grada, opekla se na Držića kada sam ga pokušala zagrliti, za fotografiju i dugo sjećanje na SHK (Shit Happens to Kroatists), i na to ljetovanje će me uvijek podsjećati lagano prebiranje žica Iron&Wine bradatog tipa. A onda sam došla u Belišće i uspjela kapuljačom pokriti dvoje ljudi. I zatim konačno doma, a mačka nije bilo nigdje. Gdje je nestao moj mačak!? Oh, Toni, srce moje šapicasto, najslađi mali smrdljivac na svijetu otišao na turneju :(
I tako je počeo fakultet opet, dozlaboga, i ove godine sam u domu i ako itko vidi koliko sam slika polijepila na zid istjerat će me s prvom zorom, haha, počela sam malo vježbati na gitari i naučila "A Case of You" od Joni Mitchell ( volim što je to prva pjesma koju sam naučila, a kako je krenulo, i jedina), krenula sam na francuski i ž n se pa rien, ali budem, a kiša je često padala tih dana,sjećam se, gledala sam ljude kroz prozore ogromnih drvenih vrata gradske knjižnice, gledala sam ih kako trče da se sklone s kiše, a ne znaju da od nje mogu narasti još koji centimetar. Ja sam znala, pa sam izašla i sakrila knjige pod trenerku i otišla kući. Išla sam van, izbjegavala sam ljude zadnjih par mjeseci, ne znam, poslušala sam Florence &the Machine i zaljubila se umalo, i poslušala sam Fionu Apple i Beth Orton i zaljubila se potpuno, zalijepila bih ovdje sve riječi svih pjesama koje sam od tad pročitala. I pisala sam. Sama, najusamljenija na svijetu ili na sivom 4.katu. Pjesme i molbe i osvrtaje i seminare. I pisma prijateljima. Duga pisma zalivena Cedevitom i noćnim satima.
A sad je došla zima. I sniježi.Danas sam prvi puta u životu klizala, i doista nisam loša. Ja nisam loša. Umjesto da učim ja pravim snježne pahuljice od papira i stavljam ih na prozor. Zima me obuhvaća. Stavlja mi ruku na usta i kapu na glavu i uhvati me za ramena i okrene prema naprijed, prema suncu koje mi grije lice. I kad pogledam malo bolje, vidim sve kakvo je i kakvo mora biti .

slušala sam :
portishead/blackkeys/reginuspektor/katenash/explosionsinthesky/mamu/bethljubljenu/flodragusrcumom/fionukoja
menaučila/ninuromićzapromjenu/ramirezjerimaju2dobrepjesme/alexjervodimojaiesectim/jorgebucaya/
/satoveunoći/vesnicuparun/dsmithseomojbožesmithse/


gledala sam: /pomalopripitaizlazaksuncas4.kata/uogledalukakoplačem/urukeivratove/

voljela sam: život, kakav god mi došao, i još uvijek to stoji. i na ledu :)



| CoMmEnTaRiChI (4) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>