Jučer danas sutra

07 ožujak 2023




Postojao je onaj neki kviz koji se zvao tako ili je neka od kategorija nosila taj naziv... ne znam, ne sjećam se... kratko je trajao i funkcioniralo je preko telefona... al nije bitno...

Blogi me uhvatio nespremnog s titulom a ne stignem baš... dok je Spužva Bob Skockani najjači lik ikad jer frajer roštilja pod vodom!

Vidio jučer da trakavica sa zabranom cajki u Puli (nisam ziher al Istra je u pitanju) ide dalje sa sudom... ne slušam takvu glazbu pa mi je čak ok no s druge strane ne znam detalje jer si nisam dao truda istražiti cijeli slučaj... neka dvorana je u pitanju i cici mici na živici, ne znam... znam zašto mi je ok zabrana... zbog mulaca koji su 2000+ godište i slušaju cajke a totalno su nabrijani na domoljublje i na rat o kojem nemaju pojma i koji se odvijao kad vjerojatno nisu bili ni u planu da postoje... od kud to..? tko to odgaja..?!

Ademi odlazi iz Dinama... kapetan koji je 13 godina proveo u redovima plavih... u klubu koji je stao iza njega nakon doping afere i čekao ga... odlazi za nebitnih milju ojra... ide u CN i primati će najveću plaću koju njihov savez dopušta... i nek si digne pinku jer je zaslužio u rovovima HNL-a... hvala kapetane na svemu!

Mačeta u školi... opet, ne znam detalje... dal je moguće kroz X godina stanje ko u SADu...? kada poremećeni ili oni koji su postali takvi zbog nasilnika idu u svoju životnu misiju... joj sva sreća pa smo mi tu virtualni s obzira da imamo nasilnike i blago rečeneo čudnjikave...

Evo anketa na jednom portalu... tko je bila najljepša misica ikad... meni je Fani...

Bio danas na razgovoru za posao... al s druge strane stola, ne tražim ja posao... samo dva kandidata ušlo u uži izbor... slabo javljanje... nema se tko javiti... težimo zapadu pa nam eto stranci konobare, dostavljaju i grade... zapad je tu... koliko sam uhvatio po internetu stranci kupuju nekretnine po našoj divnoj obali punoj ručnika da se sačuva mjesto... ali džabe ti ručnik ak nemaš gdje spavati...

J. je počela gledati Survivor i želi da ja gledam pa da možemo pričati o tome... šmrc...

Rade na asfaltiranju ceste oko Jaruna... ne znam, očito grad ima viška para... cesta je ok... navodno se građani žale zbog nedostatka mjesta za bicikliste pa razmišljaju da ukinu parking mjesta (čuo na radiju)... ako i dođe do toga, sretno onim obiteljima koji žele tamo odraditi vikend roštilj jer žive u zgradi... šetao sam oko Jaruna i trčao i ono što sam vidio je sljedeće; biciklistički dio ceste koji automatski čini stazu zjapi prazan jer se idioti voze po stazi za pješake, trkače i rolere... Naravno da se i parking povisio uvođenjem ojra... sad je eto na onom malom parkiralištu kod malog jezera 2 ojrića....

Neda Ukraden kaže da neće loviti mladiće da im glumi mamu i baku... Bravo Neda, da bi reč rekel...

<< Arhiva >>