Mokre slane guze vol.2

08 lipanj 2021

Kako sam završio s B1 bilo je vrijeme da se prebacimo na drugu bašču tj. B2. Uvijek može bolje ai cilj je bio što brže čistiti kako bi se uhvatilo što više slobodnog vremena.

Prije;



Poslije;



Simpatičan je taj mali vrt u rimskom stilu... bar smo si mi to tak protumačili kroz asocijaciju...



Imao sam okršaj s ovim jednim malim crnim bodljikavim... koljeno je nastradalo na jednoj hridi gdje sam potegnuo po ježincu... ulavnom oko 20 bodlji sam zaradio... draga je izvadila što se izvaditi dalo i sada mažem koljeno crnom mašću jer navodno ona izvlači svašta nešto na površinu... malo o crnoj masti koja ima svoj miris koji je meni nešto između nafte i paste za cipele... samim time nije toliko loš miris kako svi govore...;
"Ihtamol mast je poznata i pod nazivima: Crna mast, Ihtiol mast i Mast amonijevog sulfogirodalata. Ihtamol je sulfonirano ulje koje se dobiva suhom destilacijom bituminoznog škriljca. Ihtamol djeluje protuupalno, antiseptički, antibakterijski i protugljivično."

Ima vas dosta ovdje s mora pa slobodno ostavite savjet u komentarima.



Nismo stalno kuhali pa bi otišli nešto negdje pojesti... imam godina koliko imam i ovo mi je prvi put ikad da sam naručio salatu, točnije Gusarsku salatu;



Ovo je pogled s kave;



Oko 18h se išlo na kupanje... nešto malo turista je bilo ali razmak je bio sasvim dovoljan da svako ima neku svoju privatnost...





Kako je sunce počelo padati tako je bilo i vrijeme za povratak;





Večer je bila rezervirana za šetnju po gradu i rivi... ta fotoreportaža ide u sljedećem postu...

<< Arhiva >>