Galerija srednje vrijednosti

07 siječanj 2021




Pričao sam jutros s čovjekom... čovjekom tri desetljeća starijim od sebe...



Pričao sam jutros s čovjekom uz rakiju iz papirnatih čaša...



Pričao sam s čovjekom o trodnevnom putovanju selima...



Pričao sam jutros s čovjekom o rascjepanoj kući na pola... o kući rascjepanoj na pola usred ničega...



Pričao sam jutros s čovjekom o čovjeku što je vezao kuću lancem... doslovno... o čovjeku koji je izrekao želju za najlonom da pokrije ništa i sve...



Pričao sam jutros s čovjekom o kćeri čovjeka s lancima što mete stepenice što imaju puno manje stupnjeva od pravog kuta na prepolovljenoj kući...
Pričao sam jutros s čovjekom o ljudima bez pogleda, o ljudima čije tijelo još živi...



Najavili su snijeg... jutros na obilaznici konvoj šlepera i na svakom dva 20'' kontejnera... sutra ujutro u 08:00 je utovar jednog bivšeg uredskog kontejnera...

<< Arhiva >>