Petrusijan

četvrtak, 23.11.2006.

Sretni ispod tuge...

mene nema, pa opet dođem, pa me opet nema par mjeseci i tako, ali ta čežnja što me tjera da pišem u smirajima dana i ne da mi mira u bunilu noći kao da mi želi reći da sam još živ... Eto prošlo je dosta vremena i više nisam onaj zaljubljeni dječarac kojega je napustila ljubav njegova života, ili možda jesam? Više niti sam ne znam otkuda da počnem svoje nove stranice, niti kome da se vratim da pozovem jednostavnost i gledam očima djeteta, niti to više nije dobro, jer će nas kad tad dotući naivnost i povrijediti možda i više nego smo zavrijedili... I kada gledam sjedeći na kavi, njene prekrasne oči i tu svu ljepotu što izlazi iz njenog lica, slušam riječi što govorimo jedno drugome, mogu biti nekakave puke gluposti, jer dok ju gledam ja se divim Bogu što postoji i što mi je dao priliku da gledam... Da upijam i uživam, ali ona ima drugoga, a ja nevjerujem u muško-ženska prijateljstva i postaje mi nelagodno, jer se moram ponašati kao da mi ne znači ništa, a žudim svakim pogledom za njenim usnama, i htio bih ju grliti, i biti samo njoj draga i opet osjećati da nitko na svijetu ne postoji... Da li se tako osjećao i On dok je meni oduzimao bivšu, jer ako je tako onda nek im je sa srećom... I da li tako uvijek mora biti, da sreća nekoga ovisi o nesrećama drugih ljudi, ili je to samo ljudska sreća?
A sada na kraju ovoga svega samo bih htio da bude moja i da ju ljubim i grlim zauvijek...


Kada nas više
nebude

i zime prestanu
kiše prestanu
a jutra se pretvore u noći
tada više nećemo
biti spremni na ljubav
biti spremni na žrtvu
tada prestati će
sve naše težnje
da nekoga posjedujemo
da nekoga učinimo sretni
i sretni budemo
ali do tada
dopusti da te volim
da budeš dio moga sna
i da se budimo
zagrljeni
umorni
ali sretni
zajedno...

- 11:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #