Petrusijan

petak, 23.12.2005.

Kasno je...

Vidio sam se sinoć sa frendom koji mi je bio jedno vrijeme jako dobar prijatelj, pa smo se posvađali oko jedne cure, i nismo pričali skoro 3 godine... Ali moram vam priznati da i nije bio nekakav osjećaj ponoviti nekakve susrete iz prijašnjih dana... Barem sam se ja osjećao nekako udaljeno, nije to više jednostavno to... nikako da se oslobodimo i pričamo kao stari frendovi, tako da je to nekako i sa starim ljubavima, nema tu više prijateljstva, jer sve si znao o toj osobi i nema nepoznanica, nema nekakve lažne iskrenosti kad praktički znaš osobu do u srž... Moram priznati da je možda za ovo naše prijateljstvo i kasno pokušavati nešto iznova... Inače osjećam se sve bolje, i bolje... Koliko sam se bojao dolaska u Osijek sada mi je drago jer ipak ovdje se osjećam najbolje, tu je ljubav moga života moja predivna Drava... Da li su i vama neke takve stvari kod kuće prirasle srcu da i ne znate koliko vam znače dok ih nakon dugo dugo vremena ne upoznate i vidite?
Eto toliko, još ću vam poslati jednu pjesmicu, nije baš nešto ali iz duše je... sam vam dosadan sa pjesmama??

Volim te

Lažem
Da ne bih te
Povrijedio
Kao na operaciji
I prelomio srce
Kao mnogima
Prije tebe
Što htjele su
U život moj
Da postanu
Sjene
Mojih koraka
U prohladnim
Noćima
Utjehu tražim
Među kraljicama
Život
Postaje kao
Autoput
Sve ima svoj
Raspored
A ja
Svoj sam
Zametnuo
Negdje između
Tebe i
Vječnosti

- 13:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #