Petrusijan

ponedjeljak, 19.12.2005.

Ritam misli...

Ritam misli, dragi moji, vam je ubojita stvar... Naravno i danas sam na faksu bio živa atrakcija sa svojim osebujnim imageom i frizurom na parove razbroj... Živa legenda... Strašno, jedina dobra stvar je što sam danas malo bolje raspoložen, možda zbog dvije kave koje sam popio onako s nogu, ili je to zbog nečega drugoga... Vidio sam danas najljepšu djevojku na svijetu... Naravno ona mene nije vidjela, kako i bi, jer nisam ja baš niti tako nekakva pojava, ali stajao sam u tišini, gledao nepomično kako je odlazila, i pratio sam ju jedno vrijeme, ali onda me frend odvukao na kavu i nisam ju uspio sustići... Išla je u Algoritam, tako je lijepa... Život ide, i mora ići dalje... Nema zaostajanja, nema plakanja više... Ne zavrijeđuje M to od mene, a sve sam joj dao, bolje rečeno poklonio... Uzalud!!!

Ritam misli

Prepoznajem sebe
U licima koja prolaze,
Udaraju,
I odlaze u nepovrat...
Želio sam te zadržati
da budeš samo
Moja
Ali vjeruj mi
Nitko te neće
Nitko te ne može
Jer si kao vjetar,
Kao magla što prolazi
I nestaje...
Negdje daleko
Čeka na mene
Netko
Vrijedan i ruža i poklona
I osmjeha...
Netko, tko će
Vjerovati
I biti uzame
Zauvijek...

- 17:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #