Petrusijan

srijeda, 14.12.2005.

Da li...

Samo da pitam da li muškarac može i smije plakati kada mu je teško? Kada gubi nešto čega se držao, što je slijedio... Što si sam time želim reći, opravdati se pred sobom samim što sam pristao biti žrtvom nekoga tko me ne voli? Nečega što je jače od svega osim od ljubavi, a to je neuzvraćena ljubav...
Jer, u BEN HURU kaže Mesala, Hestonu: što ima na svijetu žalosnije od neuzvraćene ljubavi?
I to je istina, ipak treba čitati između redova, nisam niti prvi niti zadnji, ali jednostavno malo sam se izgubio otkako je otišla M od mene, i pun mi je k.... svega, i fakulteta, i Zagreba i svih koji me razumiju i koji su sve to prošli, jer nitko mene ne pita, možda ja ne želim da prođe, ali tko sam uopće ja, da bi nešto odlučivao o nečemu, zar ne?...

- 21:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #