It's not a hobby; It's way of life!

utorak, 17.01.2012.

Dugouzlazno.

Ne stignem razmišljati, od svih tih ispita.
Ali eto, uvijek se uhvati malo vremena za napisati koju glupost.
Ja sam položila ispit iz akcentuacije i jako sam sretna zbog toga. Sjećam se kada sam u početku mrzila fonologiju, morfologiju - dok sada, čitanjem sive gramatike zapravo shvaćam kako je to prilično zanimljivo (ne svakome).
Jedna je profesorica rekla kako je na fakultet došla kako bi i ona jednog dana bila profesor književnosti, no na kraju je ostala na ne jeziku i sada predaje predmet koji ima veze s jezikom.
Ne mogu pričati o kraju svoga studija, jer još uvijek ne znam kako će se sve to odvijati, ali me sve više veseli to ''nešto'' što ima veze sa jezikom, riječima.
S obzirom da ljudi uglavnom ne obraćaju pozornost na riječi, izraze - onda je zanimljivo kada si ti taj koji zapravo opaža neke riječi, nekakve pogreške u naglasku, pismu ... naravno i ja imam puno grešaka u pismo, ali ipak .. nadam se jednom danu kada ću bit bez takvih pogrešaka.

U svakom slučaju ..shvatila sam kako je RI grad u kojem je valjda normalno da se dvije djevojke drže za ruku :O

- 18:35 - Komentari (8) - Isprintaj - #