It's not a hobby; It's way of life!

četvrtak, 03.11.2011.

Maloumnost.

Srela sam danas jednu ženu srednjih godina. Lažem, bila je čak i starija od toga – ne zaslužuje status mlade osobe.

Zašto?
Sjela je pored mene (bez pitanja, jer tako se to u Ri radi). Vozimo se mi tako nekoliko stanica, dok nije u autotrolej ušao jedan stariji gospodin; zapravo .. star čovjek uglavnom. Stajao je jer nije bilo mjesta, a ja sam bila sa strane prozora. Ustala sam, a žena se pomaknula za jedno mjesto. Sva neka ponosna kao da je neznam tko.

Stajala sam na nogama jednu stanicu, a u međuvremenu je jedan gospodin dovknuo tom gospodinu koji je stajao; kako ima mjesta (tamo gdje sam ja ustala, a ta se žena pomaknula) i neka dođe sjesti. Gospodin je zahvalio i krenuo prema mjestu te sjeo – na što je ova gospođa rekla: '' a tko ste vi gospodine da drugima tražite mjesto? Ako možete hodati onda možete sada i stajati. Mi smo s posla, umorni smo, a vi penzioneri samo se vozikate gore- dole.'' ..

Image and video hosting by TinyPic

Čujem i ne vjerujem. Ne znam odakle da ovu sitaciju započnem komentirati; zapravo, ja sam na sve ovo bez teksta – ni više ni manje.
Ti radiš, pomislih, a imaš li roditelje; imaš li ikoga starijega u obitelji? Dođe mi da psujem. Gospodin je samo gledao, šutio i neugodno se smješkao. Tada ga je upitala : '' Budimo realni, iskreno mi kažete, pa koliko ste to vi radili? '' I on njoj zbunjeno odgovara: ''Imam ja 40 godina radnog staža'' .. – Nisam čula razgovor dalje, jer sam morala izaći na svojoj stanici. Sada mi je žao da nisam ostala još jednu stanicu, zanima me što je ta gospođa još bezobraznoga imala za reči. Da sam ostala – bila bih se uključila u razgovor. Sigurna sam.

I tako ja izašla iz troleja, razmišljam o tome što sam upravo bila čula. Neki ljudi nemaju srama. Baš nemaju niti malo srama. Čovjek ni kriv ni dužan dođe u trolej, stajao je – oslobodilo se mjesto – sjeo je. I onda ga frustrirana žena i očito očajna zbog ne znam kojih razloga napadne tako. Samu je sebe zapravo osramotila,na što se ja zapravo pitam: zašto ljudi koji su ''takvi'', imaju potrebu svima pokazati da su ''takvi'' ...

Sa kakvim se još ljudima neću sresti ovdje. Užas.

Btw - pročitala sam negdje.. ''Maloumnost je bila u trendu, sada je smisao života.'' o.O

- 21:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #