Objavljeno: subota, 20.10.2007.

*****

pisanje bloga mi postaje glupo, i besmisleno....
-ne volim pisati o svom životu......niti je posebno zanimljiv i neuobičajen, niti je imalo zanimljiv ljudima koji me ne poznaju
-glupo je pisati o tome što mislim, želim, jer misli se mogu izgovoriti, ili napisati, ali to je rijetko kad dovoljno da netko shvati što zapravo želiš reći
-neću pisati o ljudima koje volim/ne volim.......oni to ionako znaju, a ponovit ću, zar je koga drugoga uopće briga za to.....
-niti želim pisati o stvarima koje su mi dobre....pa ima još masu ljudi koji vole te iste sitnice, i šta bi sad tu trebalo napraviti....nisam jedina kojoj je nešto određeno dobro....

očito nema razloga da uopće pišem blog, tj. nema tema s kojima bi ja bila sretna i zadovoljna.......
kao i prije svraćat ću samo da uzvratim komentare ili slično........ali eto, samo dajem razlog radi kojeg rijetko ovdje osvane nešto novo.....tako da me više ne pitate 'kad će novi post, blog ti je propa'. šta će mi novi post, kao da meni nešto znači vidjeti 50-100 komentara. možda mi je nekad to bilo super, sad mi više nije stalo...koja mi korist od toga...i sad su kao popularni oni s po nekoliko stotina komentara........ma poserem se ja na tu vašu popularnost......svi ste jednostavno u neku ruku isti....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.