Objavljeno: nedjelja, 08.07.2007.

******

a ništ. šta da kažen....
ma dosadilo mi je gledat blog na kojem je zadnji post napisan 20.4(jeei, my brdej), pa zato i pišem ovo.
škola odavno gotova.....ma sve je to prošlo dobro. Nisam previše ni bila vezana uz većinu razreda, tako da nisam jedna od plačljivih pojedinki. a ionako se mi neki i vidimo tu i tamo, tako da šteta nije velika.....
Prije kraja smo išli na Zrće, dobro proslavili party, nakupovali se alkohola, i to moglo bi se reći, razrednici pred očima, a taj je šoping tako nevino izgledao. D.
Zatim, tiskali smo majce, onako, ok su......a zadnji dan mi je Brekalica(biologija) prijetila ukorom. Sad mogu i otvoreno reć(bez straha od ukoraeek) šta mislim za nju: KUČKA. Jedna od rijetkih prof. za koje nisam očekivala da će me tako razočarat i ispast u biti tako jadna, i to na samom kraju. A svi ostali prof. su totalno dobri naspram nje. A šta je najluđe, ispalo je da je Mica jedna od stvarno najboljih. Ooako kad u 5-6 razredu dođeš kod nje, strah te, mrziš je radi toga šta se dere i sve. Ali sad je nas 90% u biti shvatilo da nas je ona najviše naučila, i da se u srednjoj i ne moramo brinit puno za zemljopis. Zatim, ne da mi se više pojedino izdvajat....hmmm. Naravno razrednica je stvarno dobra, i Rušićka super nauči hrvatski....a Miletićka koja nam je došla iz povijesti krajem sedmog, e ona je legenda. Sat ispadne predobar, i to uopće bez velikog njenog truda. Valjda ima to nešto u sebi. Zatim, Smoljan, iz fizike. E mene je on bome naučio i matematiku(koju kod Znaora 2%nisam kužila), i fiziku. Da nisam dodatno radila za natjecanje iz fizike, matematiku pojma ne bi imala. Evo, neću više nikog izdvajat....
Eh kad bi me u srednjoj dočekali takvi(Brekalica izuzetakheadbang )...
upisala san se u MIOC, matematički smjer, s 59 bodova(naravno biologija je bila ta s kojom bi bilo 60), iako nemam pojma zašto matematički. (a dobro, bit će više muškihcool ). Dada, u 2 mat. razreda 45 muških i 16 ženskih. A kud ćeš bolje. smijeh
Zatim, jedna od loših vijesti bang : ne idem na PLANTA!!! koncert je 13.7, u Splitu, na Prokurativama. A šta se drugo očekivalo od mojih nego da me neće pustit. burninmad
Al zato idem na Hvar uskoro, možda prije toga i do Brača svratim.....uglavnom, očekujem dobar provod.
Eto, toliko od mene.
pozdrav ex razredu, budućem razredu smijeh, cijeloj ex školi, i cijeloj budućoj školi.....
Pozdrav naravno, svim divnim ljudima s Hvara, hmm.....i onima manje divnima.....

E da, još davno sam rekla kako ću napisat post o ekskurziji. E pa mislim da ipak neću. Neka to ostane tajna. Moja tajna. Ustvari, javna tajna, pošto se sve brzo širi po školi. A dobro, bilo pa prošlo smijeh.

- 11:33 - Reci nešto pametno, daj komentar... (18) - Pljuni na papir - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.