Objavljeno: petak, 31.08.2007.

LOL- Došao u policiju s travom

Devetnaestogodišnji mladić iz Slavonskog Broda, koji je pozvan u policiju 'kao građanin koji bi mogao imati saznanja o određenim djelima...', ponio je sa sobom 95 grama marihuane.
Policajci su drogu otkrili pri redovitom pretresu koji se obavlja na ulasku u zgradu policije. Mladić je morao isprazniti sadržaj džepova, a tom prigodom izvadio je i smotuljak u kojem se nalazila marihuana.

....biser, stvarno.......
E stvarno bi bilo vrijeme da se trava legalizira kako bi i na policijskom ispitivanju mogli zapalit.....onako, opuštajuće, uz kavu......

lik, svaka čast. naughty smokin

izvor: net.hr

- 16:27 - Reci nešto pametno, daj komentar... (14) - Pljuni na papir - #

Objavljeno: subota, 25.08.2007.

eh..

e jebiga, evo od dosade je čak došlo do ideje da i odi nešto napišen.
evo, ukratko.......vratih se prekjučer s Hvara. naravno, bilo super, bla bla, uobičajena priča......a jebiga, opet će lito doći, samo ga svaki put triba znat šta bolje iskoristit. al dobro, nikako ne mogu reć da se nisam dobro provela, tako da.....

onako, malo je šokantno doć odi, izić vanka navečer i vidit pun k..... ljudi navečer po gradu, na rivi, itd, za razliku od hvara. al sve je to za ljude, tako da se i na to triba naviknit.
a ništ, evo za tjedan dana škola, blabla, sve nešto novo, itd. uglavnom, zna se da ću ja zakasnit prvi dan u školu, ka šta svugdi kasnin di stignen. ajme kad u 8 i 10 upadnen u razred i kad ugledan 30 novih faca. bwahahaha

svašta. aj valjda ću se i ja tamo nekako snać. help me.....sad ću morat poć ovih dana do škole da vidin jesan li s ikin koga poznan u razredu. a brige me, ionako mi se dobri frendovi nisu upisali u MIOC, tako da mi je isto sranje....
e danas san bila na Ošljaku s ovin nekin ženskima iz ex razreda. hehe, ludnica.....

a ništa, evo ovim sam postom ispunila 'dužnosti' prema vama 'čitateljima' pa se opet ne moran neko vrime javljat.
aj da samo pozdravin:
ex razred
i još ljudi s hvara koji su igrom slučaja zaslužili pozdrav:
Ivica, Filip, Teuta, Paula, Tena, Ita, Bartola, Silvia, Ana, Mačak, Paulo, Dalija, Josip, Marijo, Anza, Nikola, Dominik, Kika, Toni, Frane....
nek se ne uvrijede oni koje zaboravih......
e pozdravit ću i ove kontakte s MSN-a, iako ih pola ne znan, i ljude s foruma odlikaša koji se tamo vječno prepiru(emo tebi poseban pozdrav).....


do idućeg puta kad se sjetim da mi blog još postoji belj

- 23:02 - Reci nešto pametno, daj komentar... (14) - Pljuni na papir - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.