Objavljeno: četvrtak, 06.07.2006.

Je**š naslov!

O čemu bi pisala??rolleyes
Kod mene nemanono puno novosti, osim da je došla Bartola.yes Ne mogu virovat da su je pustilidead. I tako došla ovamo ona buson u 4 ure(popodne).Barem pet dana nećemo nabijat telefonske računenamcor svojima. Došle smo kod mene, napričale se pa išle vanka. U po ure smo cili poluotok obišle pa je počela kišamad koja nas je doma potirala. Došle smo doma, nažderalenjami se i sad ovo pišemo. Ali ovih par dana će biti ludo!U utorak, ako sve bude po planu skupa putujemomah ća, samo ja vjerojatno iden na Brač, a ona na Hvarcool. Pa oko 15-og ja iden na Hvar i ostajen do kraja praznika.
Inače već san neke knjige za osmi(ajme ja ću sad u osmi, kako mi to čudno zvuči)nabavila. Zgadija mi se život kad san vidila biologiju, odurno! Kad me eekBrekalicaeek to bude reštala samo ću joj se u facu ceritsmijeh. Eto, pokušavan o školi mislit na humorističan načinbang, ali za malo vrimena, jao meni!rolleyes
Arrivederci do idučeg posta!!!zujo

- 21:23 - Reci nešto pametno, daj komentar... (25) - Pljuni na papir - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.