Sad je kasno.
Da smo prije diplome bile u Antwerpenu sigurno bi za temu uzeli projektiranje javne kuće!!! U četvrti sa ženama i ženama sa kitama koji vrijedno trguju užicima centralni objekt je tek raspakovani, suvremeni arhitektonski uradak nepoznatog autora. Konstituiran je kao blok iznutra izjeden landscapeom javnih rampi. Rampe se polagano uspinju do vrhunca. Ugusto su flankirane tzv. barovima. Barovi su identične jedinice ostakljene sa "ulične" strane, a s unutrašnje vezane na internu komunikaciju. Iza stakla stoje zaposlenici. Ima ih učiteljica, uspavanih ljepotica, napaljenih seks - bombi, starih baba, krznenih, obrijanih, velikih sisa i još većih spolovila (ne ženskih), svakakvih ih ima. "Izlog" ima cca 2 kvadrata i zapravo je predprostor sobe u kojoj se odvija glavna aktivnost. Predprostor je od sobe odvojen kliznim paravanom. Kad se paravan otkliže ukaže se veliki krevet po kojemu su posloženi različiti gadgeti, zavisno o preferencijama. Plišane igračke, mastrubatori, lanci, kliješta... Krov je velika terasa sa nekakvim instalacijama. Do njega zapravo nismo došli, jer nas ne bi pustili. Možemo samo pretpostavljati da je uvaženi projektant krov vjerovatno osmislio za specifične fetiše i jako lijepim intervencijama stvorio atraktivni i funkcionalni prostorni okvir da se iste i ostvare. It is too late now. If we knew earlier, for thesis tops we would have chosen design of brothel. In a quarter where ladies and ladies with cocks are hard-working to sell love, central object if freshly unwrapped, contemporary architecture masterpiece of an unknown author. It is constituted as a block eaten form inwards with system of outdoor ramps. Ramps are slowly ascending to to peak. They are densly flanked with so called bars. Bars are identical units with glass on the outer side. Behind the glass are employees. There are teachers, sleeping beauties, horny sex - bombs, grannies, furies, shaved, with big boobs and even bigger male genitals, all sorts. Bar has about 2 square meters and is in organization of space a sort of lobby. Lobby leads to a main room for the activity sold. Lobby is separated from the main room by sliding screen. When screen is slided, a big bed opens up. On the bed you can see different gadgets, depending on preferencies. Knick knack, chains, pincers... Roof is a big terrase with some kind of installations. We could not reach it because they wouldn't let us go through. We can only presume that reverend designer has made it for peculiar fetishes and with some beutiful and creative intervetions has made both an attractive and functional spatial frame for those same pecularities to happen. |
daklem...receno je vec da mi je vlak polazio u 7.50.
meedjuutim, receno je takodjer da je vecer uzezenj polaska bila zurka... indukcijom konkluzija slijedi= probudila san se tocno pune 24 (slovima: dvadeset i cetiri) minute prije polaska vlaka. nespakirana. mamurna. stigla. kako? a trcala, bogati, kako drugacije :)))))) ne preporuca se pokusavati kod kuce i bez nadzora strucne os |
Ryan air, irsko letalo, dačijebidrugobilo, stvarno daje karte badava. Za 100 eurića moš iz Venecije za Bruxelles. Bilo bi i manje da nisam smantana. Tako sam popazarila kartu. I ne samo ja, nego i Siva. Sastajemo se u Veneciji u kojoj nemamo gdje spavati pa je ovo apel onima koji nam možda mogu pomoći.
Posljednji put kad smo nailazili u Italiju prvo nas je za dlaku zgazio vlak. Nadobudno iskoračih na krivu stranu stanice. Naime, oboja vrata su bila otključana. Samo u Italiji se oboja vrata mogu ostaviti otključan... Tadamo smo išle u Reggio Calabriju. Na povratku smo se ambiciozno uputile na aerodrom tri sata ranije, ali baš na dan kad su javni prijevoznici štrajkali. Smilovala su nam se dva slučajna pedesetogodišnja komunista koji su nas u posljednji moment prebacili. U auto veselo zapjevasmo Bandieru Rossu. Na tršćanski kolodvor smo dopalili 4 minute nakon što je posljednji vlak za Zagreb otišao. Spavali smo na debelom kartonskom posteru na Batmana koji nam je otpravnik vlakova razastro u svom uredu. Pretposljednji put u Italiji sam odspavala jednu noć na napuljskom kolodvoru, pod specijalnom policijskom zaštitom. Ima još takvih, ali da ne duljim - ovakve (ne)prilike mi se događaju isključivo u Italiji, ali šta ćeš kad nema jeftine letjelice iz Kaštela. Kod pazara karte omanila sam i to da se iz svoje provincije moram posaditi na glavu kako bi došla do Venecije. Svjetlosna godina busom do Trsta, pa vlak do Venecije, pa onda ranom zorom opet bus do Trevisa. Centralni događaj puta bit će TGV stanica od omiljenog nam arhitekta, humorista i povremenog urbanista, koga drugog nego Rema Koolhaasa. Ovo ostalo je luk i voda - Prouve, jedan Le Kubricije i tak... Ruta po Beneluksima, osim dva posljednja dana, definirana je: Bruxelles, Lille (ovo i nije baš Beneluks), Brugges, Antwerpen. Itinerer je spreman. Ova dva kinder soprajz dana lako bi mogla biti Haag ili Maastricht ili Rotterdam (soprajz se sastoji u tome da se iznenadimo još jednim Remom). |
< | prosinac, 2007 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |