Dust off your Converse. Time to save the universe.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Unwritten Tales
Priča opisuje svijet mladih buntovnika koji se opiru bilo kakvih predrasudama, svoje uzore pronalaze u glazbi te preziru svijet odraslih koji obiluje pravilima koja oni ne prihvaćaju. U svijetu prolaznosti, junaci ove priče moralne vrijednosti smatraju besmislenima. Nisu osuđenici već izraz intrigantnih promatrača kroz koje je izrečen buntovni sud i kritika društva.

Story telling
Alexis Ann Parker
Image and video hosting by TinyPic
I guess it's gonna have to hurt,
I guess I'm gonna have to cry,
And let go of some things I've loved,
To get to the other side.


Bradin Parker
Image Hosted by ImageShack.us

I'm not like them but I can pretend
The sun is gone but I have a light
The day is done but I'm having fun
I think I'm dumb or maybe just happy


Evangeline Spider Riddle
Image Hosted by ImageShack.us

Oh tell me where your freedom lies
The streets are fields that never die
Deliver me from reasons why
You'd rather cry, I'd rather fly


Matthew Hale
Image and video hosting by TinyPic
You broke through all of my confusion
The ups and the downs and you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me


Lily Doria Mist
Image and video hosting by TinyPic
When I'm smoking, smoking, put my worries on a shelf
Try not to think about nothing, don't wanna see myself
What have I done wrong?
And nothing can go right with me
It must be that I've been smoking too long


Seamus Finnigan
Image and video hosting by TinyPic
Lord, I lift my friend to You
My best friend in the world,
I know he means much more to You
I want so much to help him,
But this is something he has to do


Roxxane Kent
Image and video hosting by TinyPic
No matter where or how far you wander
For a thousand years or longer
I will always be there for you
Right here with you


Blaise Zabini
Image and video hosting by TinyPic
When you're all alone,
And you need a light,
Someone to guide you through the night,
Just remember that I am here,
To hold you close and dry your tears


Margaret Riddle
Image and video hosting by TinyPic
Daughter to father, daughter to father
I am broken but I am hoping
Daughter to father, daughter to father
I am crying, a part of me is dying and
These are, these are
The confessions of a broken heart


Alec Zabini
Image and video hosting by TinyPic
You lured me in with your cold grey eyes
Your simple smile and your bewitching lies
One and one and one is three
My bad, bad Angel, the Devil and me


Robin Lynch
Image and video hosting by TinyPic
I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am


Cedric Diggory
Image and video hosting by TinyPic
I was lost in the pages
of a book full of death
reading how we'll die alone
and if we're good we'll lay to rest
anywhere we want to go


Bailee Dee Hudges
Image and video hosting by TinyPic
I will love you deep as the ocean.
I will love you 'till the sun don't shine.
I won't rest 'till your beside me.
I will love you 'till the end of time.

Never argue with imbeciles: first they will pull you down to their level and then they will beat you with their expirience.


Credits:
- buba-mara - x -





utorak, 28.10.2008., 16:20
Chapter 5

Poskakivala sam kroz Hogwarts u šarenoj tunici dok su moje mnogobrojne narukvice proizvodile ritmizirani zvuk poskakujući skupa sa mnom. Pjevušila sam irsku narodnu himnu i veselo se nasmijala svaki put kad bi prošla pored nečijeg portreta, a osoba na njemu bi mi se pridružila u pjevanju. To me zabavljalo.
Umjesto da se kao svaki normalan čovjek spustim stepenicama u prizemlje, sjela sam na kamenu ogradu i po njoj doklizila do predvorja. Ondje me, u podnožju stepenica, dočekao Matt. Praktički je doskakutao do mene, očito jednako oduševljen što me vidi kao i ja njega, i dao mi pusu u obraz prije nego što sam se snašla. Zahihotala sam se i nakratko spustila pogled.
"Baš si slatka kad si rumena", osmjehnuo se prešavši mi kažiprstem preko obraza.
"Hvala", blago sam se osmjehnula i poljubila ga. "Kako ti je prošao jučerašnji dan?"
Uzdahnuo je. "Sporo."
"Meni isto", priznala sam i ispreplela svoje prste s njegovima. Tek tad sam primjetila kako se blistavo smješkao. "Čemu se smiješ?"
"Tebi ludice", zahihotao se i izvadio iz džepa bedž na kojem je bio logo Musea. "Sretna ti tri mjeseca veze!"
Začudila sam se. "Godišnjica nam je?"
"Ne baš", nacerio se. "Prije bih rekao tromjesečnica."
"Skroz sam zaboravila", namršteno sam promrmljala.
"Nema veze, zato ja nisam", široko se osmjehnuo. "Zar ti se ne sviđa bedž?"
"Što?" sanjivo progovorih. "Oh ne, naravno da mi se sviđa! Obožavam ga!"
Pričvrstila sam ga za tuniku i još jednog u znak zahvale poljubila Matta. Bio je zadovoljan sobom.
"Ali ja nemam ništa za tebe."
"Nema veze", namignuo mi je. "Već ćemo mi nešto smisliti."
Opet sam se zahihotala dok su mi obrazi poprimili još rumeniju boju. Izašli smo kroz visoka hrastovna vrata i spustili se do perivoja. Bio je sunčan jesenji dan i žamor se širio hogwartskom okolicom. Krošnje drveća su već poprimile žutu i narančastu boju te su tako sjajno odudarale od azurnoplavog neba.
"Kako je prošao razgovor s Bradinom?" ponovno me Mattov glas prenuo iz razmišljanja i vratio u stvarnost.
Uzdahnula sam. "Ma bilo je...u redu."
Uzevši u obzir da sam uspjela umiriti svog starijeg brata od poriva da mom dečku slomi vrat jednim pokretom ruke, moram reći da je ishod njegovog i mog razgovora bio zadovoljavajući. Evan je djelovala razočarano jer se nadala kako će moći vidjeti Bradina kako u žaru bijesa Mattu lomi nos, no to se nije dogodilo.
Nakon što nas je ona ostavila same, Bradin je neko vrijeme samo šutio i u miru pušio cigaretu dodatno zadimljujući prostoriju u kojoj smo bili. Spavaonica je sada podsjećala na plinsku komoru. Uspjela sam se suzdržati od gušenja samo zato što sam držala rukav preko nosa.
Nakon što je Bradin konačno ugasio cigaretu o džon svoje marte, a potom bacio opušak kroz otvoreni prozor ispod kojeg je sjedio, okrenuo se prema meni i uzdahnuo. Primjetila sam da je bio izuzetno mršav i zbog toga sam se namrštila. On nikad nije bio tip osobe koja se zdravo hrani; naprotiv, prezirao je povrće i uvijek govorio kako ne misli jesti zečju hranu kako je nazivao zeleno bilje. Unatoč tome, smatrala sam kako bi on i Evan tu i tamo trebali prestati sa seksom i imati pristojan obrok. Mogla bi se kladiti da su zadnji put pošteno jeli onda kad sam im ja slagala večeru.
"Dakle?" potaknula sam ga da počne s optužbama jer mi je to bilo puno lakše podnijeti od ove nesnosne tišine.
"Što dakle?" upitao je i nagnao me da preokrenem očima.
"Rekao si da želiš razgovarati."
"Ah to", zakimao je glavom i frknuo nosom. Opet je kratko šutio. "Ne sviđa mi se onaj tvoj mali."
Uzdahnula sam. "Znam."
Bradin je razrogačio oči. "To je sve što ćeš mi reći?"
"A što bih trebala reći?" upitala sam zbunjeno.
"Očekivao sam nešto poput 'Nisi ga još ni upoznao, bla bla bla' ili nešto tome slično", Bradin je slegnuo ramenima.
"Zašto da ti to kažem kad to ne bi ništa promjenilo?" okrenula sam očima. "Osim toga, znala sam da ti se nikad neće svidjeti i ne tražim to od tebe. Bitno da se meni sviđa, a ti si sporedni pijun."
Bradin se namrštio. "Zašto ti se sviđa?"
Uzdahnula sam. "To je kao da ja tebe pitam zašto ti se sviđa Evan."
"Gah!" posprdnuo se Bradin.
Zahihotala sam se. On me u čudu pogledao. "Sjetila sam se nečeg. Ma...zaboravi", rekla sam mu i nastavila se ceriti viziji u glavi.
Bradin je okrenuo očima. "Kad će on doći?"
Frknula sam nosom. "Neću ga dovesti danas ovdje, Bradine."
"Zašto?" namrštio se, nezadovoljan mojim odgovorom.
"Jer se bojim za njegov život", okrenula sam očima.
Bradin je prekrižio ruke na prsima i stisnuo usne. "Ne bi ga istukao."
"Ne plaše mene moguće modrice koje bi mogao zaraditi", objasnila sam mu. "Već činjenica da bi mu mogao isčupati grkljan golim rukama."
Bradin se zločesto nasmijao. Njemu se ta pomisao – sviđala.
"Hoćeš li ga dovijeka štititi ili ću jednog dana moći popričati s njim?"
Napučila sam usne. "Jednog dana – možda."
Matt me u čudu gledao dok sam ja u glavi vrtila film od prošle večeri. Zatresla sam glavom kako bi vratila misli u sadašnjost. Vedro sam se nasmješila i položila glavu na njegovo rame.
"Mmm, kosa ti fino miriši!" široko se osmjehnuo. "Malina?"
Odmahnula sam glavom. "Šumsko voće."
Oboje smo se nasmijali kao da je pogađanje mog šampona vic dana. I dalje isprepletenih prstiju nastavili smo šetati oko Crnog jezera. To nam je bila najdraža ruta.
"Matt?" progovorila sam, iznenada se sjetivši nečeg.
"Molim?" sneno je upitao, udubljen u svoje misli baš kao i ja.
"Vi Ravenclawi ste inteligentni, zar ne?" zataknula sam pramen kose iza uha.
Zvonko se nasmijao. "Inteligencija je relativna."
"Pa bi li mi onda mogao napraviti uslugu i biti tutor..." promrmljala sam, ali me njegov smijeh prekinuo.
"Tek je prvi tjedan nastave završio, a tebi već treba tutor?"
Blago sam se osmjehnula i spustila pogled. "Ne meni, Seamusu."
Primjetivši Mattov zbunjeni pogled, uzdahnula sam i objasnila mu kako stvari stoje. Ne znam je li se suzdržao od smijeha ili mu uistinu nije bilo smješno kad sam spomenula kako se zapravo radi o ucjeni seksom, ali nijednom se nije nasmijao. Zapravo je cijelo vrijeme djelovao zamišljeno.
"Moram odati počast Dori", promrmljao si je u bradu. "Zna kako izmanipulirati čovjeka. Svaka čast! Ne može se poreći da Finnigan sad nema motivacije."
"Gah!" promrsila sam. "Nije problem samo u motivaciji. On nema nikakvo predznanje pa mu je teško loviti na nastavi."
"I ti želiš da mu ja budem tutor?" upitao je i dalje jednako zamišljen.
"Pa..." odugovlačila sam. "Da."
Matt se ugrizao za usnu. "Hoćeš li se jako naljutiti ako odbijem?"
Odmahnula sam glavom. "Ne. To je tvoje pravo."
"Ali želim ti objasniti zašto", Matt se zaustavio i primio me za ruku.
"Ne moraš mi se pravdati", odmahnula sam glavom.
"Ali želim", ustrajao je. "Ne radi se o tome kako ja imam nešto protiv Finnigana, već je to sukob interesa. On ti je najbolji prijatelj koji me, blago rečeno, baš i ne podnosi. Ukoliko podbacim kao tutor ja ću biti kriv, a to je teret koji ne želim nositi."
"Shvaćam", nasmješila sam se.
"Ali mogu ti učiniti drugačiju uslugu", namignuo mi je. "Jesi spremna poslušati alternativu?"
"Uvijek", kimnula sam glavom.
"Možda bi Noel bila toliko ljubazna da pomogne Finniganu", objasnio je. "Od nje stvarno nećeš naći boljeg tutora."
"A tko je Noel?" upitah zbunjeno.
"Moja prijateljica", nasmijao se mom izrazu lica. "Tristanova cura."
"Oh!" uzdahnula sam, prisjetivši se djevojke i dečka u čijem sam društvu često viđala Matta.
"Hoće li Finnigan pristati na to da mu Noel bude tutorica?" upitao je Matt zaigrano. Oči su mu zasjale.
"Nema mu druge", slegnula sam ramenima. "Ako ne želi da jedini seks vodi sa svojom rukom, morat će biti tako."
Matt se nasmijao i obgrlio me rukom te poljubio u tjeme. Namignula sam mu i nastavili smo dalje obilaziti Crno jezero.

*****

Skrivala sam se između drvenih polica prepunih debelih i prašnih knjižurina čije su stranice umjesto kao štivo služile kao hrana miševima. Prigušeno sam se smijuljila gledajući Noel kako smireno nastoji Seamusu objasniti gradivo dok se on preznojava i kima glavom nastojeći shvatiti iako mu ništa ne dopire do mozga. Zadivljivala me Noelina smirenost; ja bi već odavno digla ruke od njega da mi i nakon stotog puta kaže kako ne razumije ni riječi gradiva.
"Alexis, što ti to radiš?" začula sam Dorin glas iza sebe i odmah se lecnula. Povukla sam je za ruku i čućnula na pod kako nas Noel i Seamus ne bi primjetili.
"Koji ti je kurac?" prosiktala je Dora na mene, oslobađajući se mog čvrstog stiska.
Istegnula sam vrat kako bi bolje promotrila stol za kojim su se odvijale instrukcije. Dora je primjetila što radim pa je i ona bacila pogled prema tamo. Stavila je ruku preko usta kako se ne bi pukla smijati.
"Tko je mala?" prošaptala je kroz tiho smijuljenje.
"Noel Gerard", slegnula sam ramenima. "U Ravenclawu je. Pomaže Seamusu."
"To vidim", nacerila se Dora i opet provirila između polica. "Odakle joj snaga volje da mu daje instrukcije?"
Podigla sam obrvu. "Pa ti si donedavno pomagala Semmyju s učenjem."
Dora okrene očima. "Da, ali kad on ne bi nešto shvatio, ja bih odustala. A vidim da je ona ustrajna."
"Očajan je", objasnila sam sanjivo. "Hoće se seksat."
Dora iskolači oči. "Mogla sam i pretpostaviti da je tebi već rekao."
Slegnula sam ramenima. "Pa naravno. Ja sam mu najbolja prijateljica. Osim toga, ja sam ga spojila s Noel."
Dora se nasmije. "Vidjet ćemo hoće li uspjeti."
Nacerila sam se. "Točno. Ako se Finnigan za par dana bude šepurio kao puran, znat ću da ste se opet puknuli."
"Puknut ćemo se mi samo ako on ispravi ocijene", namrštila se Dora. Odmahnula je rukom, kao da tjera dosadnu muhu i otišla mrmljajući si u bradu.
Zadržala sam se tek par minuta kako bi uživala u predstavi, a onda sam slijedila Dorin primjer te također otišla.



subota, 18.10.2008., 12:31
Chapter 4

Ne ide to tako. Roxy je bila u pravu: Alexis je rođena da bude Slytherin. I točka.


Čekala sam Seamusa ispred učionice Čarolija, naslonjena na dovratak s prekriženim rukama i torbom koja mi je visila preko desnog ramena. Gledala sam na svoj Minnie Mouse ručni sat i očekivala zvono svake sekunde. Kad se konačno oglasilo, veselo sam se zahihotala i odmaknula od vrata jer sam svakog časa očekivala da van izjuri grupa izmorenih učenika.
Dora je bila među prvima koji su izašli iz učionice. U rukama je nosila knjige, usput pretražujući svoju torbu u potrazi za cigaretama. Za razliku od nje, Seamus je posljednji izašao iz učionice. Pratio ga je Dean, tapšajući po ramenu i nastojeći ga utješiti, iako sam po izrazu njegova lica vidjela da se suzdržava od bujice smijeha.
"Bok Alexis!" pozdravio me i tako konačno mogao opustiti vilicu koja je apstinirala od smijanja.
Osmjehnula sam se. "Bok Deane!" Potom sam se okrenula prema Seamusu. "Čovječe Finnigane, pa što su ti napravili? Izgledaš grozno!"
"Ali zato ti blistaš", mrzovoljno je progunđao odmjerujući moju pojavu koja je kao i uvijek, izgledala poput palete duginih boja.
"Hvala", nacerila sam se i zatresla svoje mnogobrojne narukvice kako bi proizvele zvuk. Seamusa je to jako živciralo.
Dean se kratko nakašljao kako bi prigušio smijeh. "Prepuštam ga tebi, možda ga ti uspiješ oraspoložiti. Vidimo se!"
Mahnula sam mu dok je odlazio u smjeru kojem i ostali gladni učenici koji su hodali u smjeru Velike dvorane. Seamus i ja smo se uputili u suprotnom smjeru od njih. Iako sam žudila da nešto stavim pod zub, s čime se slagao i moj trbuh koji je svako malo zakrulio, također sam žarko željela saznati koji je razlog Seamusove čangrizavosti. Znatiželja je pobijedila glad tako da sam mu se pridružila na putu prema gryffinsordkoj društvenoj prostoji.
"Hoćeš li mi reći konačno što je bilo?" nisam se više mogla suzdržati od tog pitanja. "Tek je prvi dan, a ti si kisao ko krastavac!"
Seamus je nešto neodređeno promrmljao, ali u toj bujici riječi uspjela sam razaznati tek nekoliko psovki izrečenih na irskom.
Zasmijuljila sam se "Jel opet nešto s Dorom?"
Seamus me ošinuo pogledom.
"Oprosti, glupo pitanje!" nasmijala sam se. "Uvijek je nešto s Dorom!"
Pošto nije sam želio početi pričati, trebao je poticaj. "Da čujem, što je razlog nove svađe!"
"Uskraćuje mi seks", prosiktao je kroz zube.
Zatreptala sam očima. "Što si skrivio?"
Okrenuo je očima. "Uvijek sam ja kriv, zar ne?"
"Budimo realni, muško si", nasmijala sam se sažalno. "A muškarci su uvijek krivi za sve."
Seamus je uzdahnuo. "Nije zadovoljna mojim rezultatima ČAS-ova."
"Nije jedina", zacerekala sam se prisjetivši se rekacije Seamusove majke kad je vidjela njegove rezultate na ČAS – ovima.
"Rekla je da neće biti seksa dok ne vidi da sam se ozbiljno primio učenja", izrekao je te riječi kao što inače izgovara psovke.
"Zanimljivo", razrogačila sam oči. "Ucjenjuje te seksom. Dora je stvarno veća žena nego što sam to do sada uočavala."
Seamus me opet ošinuo pogledom. "Ne pomažeš mi, Alexis."
"Oprosti Semmy", nasmješila sam mu se i zagrlila ga. "Ali moraš priznati da je tehnika učinkovita."
Došli smo do Debele Dame. Sa zanimanjem nas je promatrala.
"Ideš unutra?" upitao me Seamus.
Odmahnula sam glavom. "Idem se naći s Mattom." Seamus je okrenuo očima što sam ja ignorirala. "Ali prije toga ti želim nešto pokazati."
Izvadila sam iz džepa komad savinutog pergamenta koji mi je jutros stigao poštom. Pružila sam ga Seamusu i on ga je pročitao na glas.
"Dolazimo za vikend. B. & E." Pogledao me. "Bradin dolazi u Hogwarts?"
"Aha", nasmješila sam se. "I dovodi Evan sa sobom."
Seamus uzdahne. "Bit će mi drago vidjeti ga."
"Možda ga možeš pitati za savjet u vezi ovog s Dorom", zahihotala sam se, a Seamus me bubnuo po desnom ramenu.
"Pa-pa Semmy!" cmoknula sam ga u obraz i odskakutala niz hodnik u smjeru Velike dvorane. Moj trbuščić je sad već jako protestirao.

*****

Ušla sam u spavaonicu. Dočekao me neviđeni prizor. Maggie, ljutita kao furija, bijesno je sjedila na svom krevetu i prekriženih nogu, njihala desno stopalo. Srdito je piljila u potiljak djevojke koja se raspakiravala pored četvrtog kreveta u spavaonici koji do jutros tu nije bio.
Roxy je izašla iz kupaonice i nasmješila se kad me vidjela. "Bok Alexis! Kako je Matt?"
"Ovaj...dobro", zbunjeno sam promrmljala, nesvjesna njezina pitanja. "Što se ovdje događa?"
Roxy je tad pogledala u novopridošlu djevojku i okrenula očima. "Dobili smo novu cimericu."
Djevojka se tad okrenula prema meni, prvi puta svjesna moje prisutnosti. Na ušima je imala slušalice iPoda i ispod glasa pjevušila Coldplayevu pjesmu. Smeđu kosu je svezala u konjski rep kako joj ne bi smetala kod raspakiravanja.
Skinuvši slušalice s ušiju, nasmješeno je došla do mene i pružila mi ruku. "Robin Lynch."
Razrogačenih očiju sam se nasmijala. "Alexis Parker."
"Još jedna Irkinja!" zvonko se nasmijala i tako otkrila svoje lijepe, biserno bijele zube.
Ponovno je stavila slušalice u uši i počela pjevušiti pjesmu. Vratila se raspakiravanju s muzikom koja joj je toliko glasno treštala iz iPoda da smo ga i mi ostale mogle čuti.
"Što ona radi tu?" upitala sam ispod glasa Roxy jer sam smatrala da je opasno obraćati se Maggie. Izgledala je kao da će svaki čas ugristi Robin.
"Morali su je smjestiti k nama jer nas ima najmanje u spavaonici", objasnila je Roxy, sliježući ramenima. "Koliko sam uspjela shvatiti, ona je peta godina."
"Zašto je nisu odmah jučer smjestili k nama u spavaonicu?" upitala sam zbunjeno i dalje šapčući iako je bilo nemoguće da nas Robin čuje zbog glasne muzike.
"Navodno je zakasnila na Hogwarts Express pa je došla tek danas", objasnila je Roxy i potrbuške se izvalila na svoj krevet. "Usput, Zabini te tražio. Kaže da želi porazgovarati s tobom."
"Mislim da znam i o čemu", promrmljala sam. "Sigurno ima veze s Mattom. On se još uvijek nije izjasnio u vezi njega."
"Ne bih znala", reče Roxy odmotavajući zaštitnu foliju s lizalice. "Ali trenutno ga nema. Mislim da je otišao s Dracom u onu perfektsku kupaonicu na noćno kupanje."
Zacerekala sam se. "Vjerojatno želi opet vidjeti onu sirenu na zidu kupaonice." Roxy se nasmijala skupa sa mnom.
"Da nešto razjasnimo", prosiktala je Maggie, izvalivši se na krevet do Roxy. "Vi nemate ništa protiv što je ona tu?!"
"Ne", slegnula sam ramenima, cereći se njezinoj reakciji. Bila je otprilike istog raspoloženja kao i Seamus.
"Osim toga, smjestili su je k nama i mi tu ništa ne možemo", odvratila je Roxy, diveći se veličini svoje plamenocrvene lizalice.
"Naravno da možemo!" pobunila se Maggie. "Par spački na njezin račun i cura će tražiti premještaj!"
Okrenula sam s očima. "Mags, nisi je ni upoznala. Možda je baš draga cura."
"Kako tipična Alexis-rečenica!" Maggie je frknula nosom. "Možda je baš prava rospija!"
"Ako utvrdimo da jest, onda je možeš izbaciti", obećala sam joj. "Ali do tad budi pristojna!"
Opet je frknula nosom, ali za promjenu nije ništa više komentirala.

*****

Sutra ujutro, Maggie se probudila prije svih nas ostalih što je bilo prilično čudno za nju. Na brzninu se spremivši, otišla je na doručak sama bez nas. Očito joj je Robinina pojava jako smetala. Međutim, ona je djelovala prilično opušteno i smireno. Nije joj smetala Maggiena nagrubošenost prema njoj.
Baš kad smo sve tri prale zube u kupaonici, čule smo kucanje na vratima spavaonice. Roxy je brzo ispljunula pjenu i isprala usta kako bi otišla otvoriti vrata.
"Hej ljepotice!" pozdravio ju je Zabini, poljubivši je na vratima. "Možeš li mi ukazati tu čast da te otpratim na doručak?"
Roxy se zahihotala. Ja sam promolila glavu iz kupaonice. "Odkad si ti postao kavalir, Blaise?"
Zabini se nasmješio spazivši me. "Želim poslije razgovarati s tobom."
"U redu", nasmijala sam se. "Sljedeći sat mi je slobodan, pa ako želiš..."
"Pa ja slijedeći sat imam Binnsa, ali mislim da se ni on ni ja nećemo buniti ako propustim jedno predavanje", slegnuo je Zabini ramenima.
"Onda dogovoreno!" podigla sam palac u zrak.
"Alexis, hoćeš da te pričekamo da zajedno odemo na doručak?" doviknula mi je Roxy iz spavaonice jer sam je ja ponovno vratila u kupaonicu kako bi počešljala kosu.
"Ne trebate", odgovorila sam. "Ići ćemo Robin i ja zajedno."
Na trenutak je vladao muk.
"Onda se vidimo!" naposljetku je viknula Roxy i otišla sa Zabinijom.
"Lijepo od tebe, ali mogla si otići s njima", rekla je Robin, vežući vezice na svojim starkama.
"Ma treba im malo intime!" odmahnula sam rukom. "Ipak su oni par!"
Robin se nasmijala. "Ja sam gotova. Ideš?"
"Aha, evo me", rekla sam i dohvatila štapić te ga spremila u džep pelerine.
"Svi su stvarno ljuti na mene, jel?" zaigrano se Robin nasmijala.
"Ma nisu..." neuspješno sam slagala.
"U redu je", slegnula je ramenima. "I ja bi bila da nekog tako nametnu mom društvu."
"Ali to ne znači da nam smetaš", ugrizla sam se za usnu.
"Govori u jednini, Alexis", zasmijuljila se Robin. "Možda me ti toleriraš, ali Maggie i Roxy me baš ne ljube."
"Maggie je malo na svoju ruku", objasnila sam. "A Roxy se samo treba priviknuti."
"Lynch!" zaderao se netko iza nas.
Robin i ja smo se okrenule. Kroz grupicu trećaša do nas se probio Cedric Diggory i ozareno nasmijao Robin.
"Hej!" pozdravio ju je, hvatajući dah. Očito je trčao kroz hodnik ne bi li nas sustigao. Kad se sabrao, uhvatio je moj pogled. "Ovaj...bok."
"Cedric, ovo je Alexis", nacerila se Robin. "Alexis, Cedric."
Mrzovoljno sam prihvatila njegovu ruku. "Idem ja. Ostavljam vas same."
Ubrzala sam korak, iako je Robinin zvonki smjeh ipak dopro do mene.

*****

Bila je jedna od onih večeri kad ste mogli predosjetiti promjenu u zraku. Vjetar je snažno puhao i tresao visoke prozore Hogwartsa, trgajući grane na Napadačkoj vrbi. Uzdahnula sam prije no što sam otvorila vrata spavaonice i ušla unutra. Prostorija je bila ispunjena dimnom zavjesom, a tihi žamor se ispreplitao s pjesmama starih rockera koje su odnekud svirale. Nakašljala sam se prepoznavši miris cigareta za koje sam znala da ih samo jedna osoba puši.
"Evan?" zazvala sam je.
Kroz tihi smijeh ljudi, odgovorila mi je. "Tu sam, Alexis."
Slijedeći zvuk njezina glasa, uspjela sam se probiti kroz smog duhana i sjesti na pod pored nje. Nasmješila sam joj se, sretna što je konačno vidim.
"Nedostajala si mi."
Evan slegne ramenima i otpuhne dim cigarete. "Nismo planirali doći tako brzo, ali nisam uspjela obuzdati Bradina."
"Njegova ideja je bila da dođete?" iznenadila sam se.
Evan se podrugnula. "Pa naravno! Zar si mislila da ćeš proći nekažnjeno?"
Namrštila sam se. "Nisam ništa učinila."
"Ma jasno, jasno", promrmljala je Evan tiho se cereći nekoj privatnoj šali. "Ali u Bradinovim očima je grijeh što imaš dečka."
"On bi bio najsretniji da ja odem u samostan ili promjenim seksualnost", uzdahnula sam sumorno.
Evan se nasmijala. "E pa ja nisam kao on."
"Ne razumijem što time želiš reći", zbunjeno sam joj priznala.
Evan se nagnula prema meni i šapnula. "Kakav je Matt u krevetu?"
"Zaboga Evan!" ponovno sam uzdahnula. "Ne vrti se sve oko seksa!"
"Hoćeš reći da još niste došli do toga?" zapanjila se Evan i pogledala me razrogačenih očiju. "Ne razumijem zašto si onda još uvijek s njim."
Okrenula sam očima. "Zar si ti s Bradinom samo zbog seksa?"
Evan se zločesto osmjehnula i ja sam shvatila da ne želim čuti odgovor. Umjesto toga, čekala sam da ona nešto kaže.
"Samo da znaš, Durex je najbolji", rekla je kad je konačno prozborila. Pogledala sam je i ona je slegnula ramenima. "Kažem ti to za svaki slučaj."
Netko je sjeo pored mene. "Možemo porazgovarati?" prepoznala sam Bradinov muževan glas.
Uzdahnula sam. "Evan, možeš nas ostaviti?"
Namignula mi je i ustala. "Vidimo se!"
Okrenula sam se prema Bradinu. "Ajde sad. Razgovaraj."



subota, 11.10.2008., 12:39
Chapter 3

"Nije istina!" usprotivila sam mu se, odmahujući glavom.
Matt se nacerio. "Nemaš pojma!"
"Imam!" djetinjasto sam se izbeljila.
"Ššš!" prosiktala je Lana, stavljajući prst na usne. "Ne tako glasno!"
"Ups!" nasmiješila sam se. "Sorry!"
"O čemu uopće raspravljate?" promrmljala je kroz šapat. Dumbledore je upravo držao uvodni govor.
"O začetnicima punka", odgovori Matt. "Nastojim uvjeriti Alexis kako bez Ramonesa ne bi bilo punka!"
"Nije istina", tvrdoglavo sam nastavila po svom, odmahujući glavom. "The Ramones su možda bili jedan od prvih punk bendova, ali bez Sex Pistolsa ne bi bilo punka."
"Sex Pistols su bili buntovnički bend koji se bunio protiv svijeta kakvog su poznavali", okrenuo je Matt očima. "Njihov trik je bio što su svirali na mjestima koja su ljude sablažnjavala. Bili su toliko odvratni da su izazivali zanimanje nacije."
"Gle, Ramonesi su definirali zvuk punka, ali nikad nisu postigli uspjeh ko The Clash ili Sex Pistolsi", objasnila sam mu.
"Nema veze što nisu bili popularni ko oni", namrštio se Matt i promrsio mi kosu. "Nije stvar u slavi. Oni se smatraju prvim punk bendom ikad jer to i jesu. Oni su Kumovi Punka!"
"Ramonesi su glupi. Pjevali su o šmrkanju ljepila i razbijanju lubanji drugim ljudima bejzbol palicama", okrenula sam očima. "Pravi umjetnici."
"Pjevali su o onome što je definiralo njihov život kao takav u ono vrijeme", objasnio mi je Matt, opet polako podižući glas, pa ga je Lana ponovno morala prekoriti. "Živjeli su u Queensu! O čemu drugom su mogli pjevati?!"
"Matty Boy, stišaj glas!" opet ga je Lana opomenula.
"Matty Boy?!" pukla sam se smijati.
"Pusti sad to", odmahnuo je Matt rukom. "Dakle, spomenula si The Clash. Oni nisu čak ni bili pravi punk bend!"
"Da jesu!" unijela sam mu se u facu. "Bili su jedan od bendova koji je svirao u početnom valu punka!"
"Da, ali su stalno eksperimentirali s reggaeom, rockom, danceom i jazzom", suprotstavio mi se Matt.
"To samo dokazuje njihovu svestranost!" opet sam mu se izbeljila.
Svi su ustali. Očito je svečanost završila. Perfekti su počeli okupljati prvaše kako bi ih poveli do društvenih prostorija.
"O čemu ste se vi cijelo vrijeme prepirali?" upitao je Seamus došavši do mene i Matta.
"Dajem Mattu poduku iz povijesti punka", cerekavo sam se osmjehnula i obgrlila Seamusa rukom oko ramena.
U čudu me pogledao. "Matt sluša punk?"
Matt se nasmijao, ali dopustio meni da odgovorim. "Ne, sluša Muse kao i ja."
Seamus podigne obrvu. "Samo mi nemoj reći da ste se tako upoznali."
"U redu", kimnula sam glavom, a onda se iscerila. "Neću ti reći."
Seamus okrene očima. "Idem ja pronaći Deana." Tajanstveno je iščeznuo, stopivši se s masom koja je hodala u smjeru gryffindorske kule.
"Daj mi da još jednom vidim!" zamolila sam ga i namjestila tužnu facu. Kod mog tate je obično palila na način da dobijem ono što poželim. Željela sam vidjeti hoće li to biti i s Mattom.
"Vidjela si već sto puta!" uzdahnuo je, ali se nije suzdržao od zaigranog osmjeha.
"Molim te", zatreptala sam očima. "Budi čovjek."
"Znači ako ti ne pokažem, nisam čovjek?" pobunio se on. "Stoka sam?"
Zvonko sam se nasmijala. "Da, moj mali praščić si!"
"Super, oduvijek sam htio biti nečije svinjče", sarkastično je Matt podigao obrvu.
"Dat ću ti pusu za laku noć", šapnula sam mu u uho.
Mattovo lice se odmah razvedrilo. Otkopčao je vestu i još jednom mi pružio pogled na svoju crnu majicu na kojoj je bijelim slovima bio otisnut tekst. "Obožavam te stihove", sanjivo sam uzdahnula. "Glaciers melting in the dead of night, and the superstar sucked into the supermassive."
"Muse su genijalci", zaneseno je rekao Matt i sagnuo se da me poljubi.
"Znam", zaljubljeno sam ciknula. "Obožavam ih!"
"Ne više od mene!" namignuo mi je. "Nitko ih ne voli više od Matty Boya!"
Opet sam se pukla smijati. "Moram priznati da ti je Lana dala prilično zanimljiv nadimak."
"Počinjem se privikavati na njega", nasmijao se Matt i primio me ra ruku. "Onda, hoću dobiti onu pusu za laku noć koju si mi obećala?"
"Možda", zločesto sam se osmjehnula. "Ako mi nešto obećaš."
"Što?" sumnjičavo je upitao, pomalo uplašen zbog cereka na mom licu.
"Da ćeš me noćas sanjati!" namignula sam mu.
"Obećajem!" nacerio se poput mene.
Popela sam se na prste i prislonila svoje usne na njegove. Rukom, koju je ovio oko mog struka, privio me bliže k sebi dok me drugom milovao po licu. Kad sam se odvojila od njega, nisam se suzdržala od osmjeha.
"Ne zaboravi na obećanje", opet sam mu namignula.
"Neću", osmjehnuo se Matt.
Još jednom sam se popela na prste, poljubivši ga u kut usana. Potom sam se okrenula i odskakutala do ulaza u društvenu.

*****

"Dobro jutro, pospanko!" vedro sam pozdravila Seamusa sljedećeg jutra kad smo zajedno odlazili na doručak.
"Da, možda je tebi", namršteno je rekao potom zijevnuvši.
Prstima je prolazio kroz kosu kako bi je još jače razbarušio. "Zar tebi ništa ne može ukloniti taj osmijeh s lica? Možda neka...dezinfekcija?"
Nasmijala sam se. "Noup!" Za oko mi je zapela njegova neuredno posložena košulja i odvezana kravata. "Pretpostavljam da se još nisi vidio s Mist jutros."
Opet je zijevnuo. "Točna pretpostavka." Potom me pogledao podignute obrve. "Nego, kad si ti meni mislila reći da imaš dečka? Cijelo ljeto smo bili skupa, a ti si mi to tek otkrila u vlaku. Saznao sam zadnji."
Okrenula sam očima. "Zato što si zakasnio."
"To sad nije bitno", sad je bio red na njega da okrene očima. "Zašto mi nisi rekla ljetos?"
Slegnula sam ramenima. "Mislila sam kako ne bi bilo fer da saznaš prije ostalih."
"Ali u tome je bit da saznam prije ostalih!" iživcirano je planuo. Nikad nije znao kontrolirati svoje emocije. "Pa ipak sam ti ja važniji od njih."
To me nasmijalo. "Ma naravno, Semmy! Ti si moja najdraža mucica pucica!"
"Molim te da me više nikad tako ne zoveš u javnosti", zgađena izraza lica je izustio, okrečući se preko ramena kako bi se uvjerio da me nitko nije čuo. "Zapravo, molim te da me tako više nikad ne zoveš bilo gdje!"
Okrenula sam očima i nasmijala se. "Gle, oprosti ako sam ti povrijedila ego. Ali nisam htjela da nitko zna prijevremeno."
Došli smo do Velike dvorane. Zauzeli smo mjesta na kojima smo i inače sjedili. Dok sam ja punila tanjur čokoladnim muffinima i ispijala kapučino, Seamus si je u tajnosti pripremao irsku kavu.
"Hoćeš li mi reći kako je uopće došlo do toga ili ne?" nije se uspio suzdržati od tog pitanja.
Nasmijala sam se i zagrizla muffin. Pažljivo sam ga sažvakala, želeći držati Seamusa što duže u neizvjesnosti. Iako se držao kao da ga nije briga, predobro sam ga poznavala.
"Upoznali smo se u Hogsmeadeu", kratko sam započela. "On je izlazio od Zonka, a ja sam ulazila. Pošto je bila gužva, oboje smo zapeli na vratima. Tad sam primijetila da na majici ima otisnute Museove lyricse. I on je primijetio da ja imam isto to na svojoj majici."
Seamus okrene očima. "Pravi shakespeareski zaplet!"
"Uglavnom", nastavila sam dalje, odlučujući prešutjeti onaj Seamusov komentar. "Pozdravili smo se i ja sam ušla k Zonku kupiti što sam planirala. Kad sam izašla iz dućana, on me čekao i predložio da odemo na kavu."
"Gdje te odveo? K Madame Poodifoot?" posprdno se nasmijao Seamus.
Prezirno sam ga pogledala i udarila laktom u prsa. Dok je on bolno trljao mjesto na kojem će vjerojatno ostati otisak mog lakta, nastavila sam.
"Ne, nego me odveo K tri metle. Sjeli smo i popričali o Museu i usput razmijenili par Zonkovih rekvizita."
"A što je bilo poslije?" namrgođeno je upitao Seamus, premjestivši svoju stolicu što dalje od moje kako mi više ne bi bio u dometu ruke.
"Ništa", slegnula sam ramenima. "Nisam ga vidjela do ČAS-ova. A tad se ispostavilo da trebamo zajedno ići polagati Obranu od mračnih sila. Poslije ispita smo otišli skupa prošetati i popričati. Poslije tog dana, svaki dan smo se viđali." Nasmijala sam se dodavši: "Dori i Lani sam rekla da učim u knjižnici. Dora je bila skeptična po tom pitanju, ali nije saznala pravu istinu."
Seamus je napravio grimasu, promrmljavši nešto ispod glasa.
"No to sad nije bitno", zamahnula sam kosom i ponovno zagrizla u muffin. "Tebi se Matt i onako ne sviđa."
"Pa, ne mogu reći da mi je simpatičan", namrštio se Seamus ispivši svoju irsku kavu. "Ali to je prvi dojam. Zapravo ga ni ne poznam."
"Nema veze", nasmijala sam se. "I onako ti se nikad neće svidjeti. Kao ni Dori."
Podigao je obrvu. "Odakle znaš?"
Slegnula sam ramenima i potom mu namignula. "Jer vas oboje poznam jako dobro."
"Mi o vuku..." promrmljao je Seamus i pokazao prema ulazu u Veliku dvoranu.
Matt je upravo ulazio u dvoranu, odjeven u potpunu školsku pelerinu i uredno zavezane kravate. Seamus ga je promotrio s prezirom. Morala sam se nasmijati izrazu njegova lica jer sam mogla samo nagađati kakve mu se sve misli motaju po glavi.
Matt je sjeo između djevojke duge smeđe kose i plavih očiju te dečka svijetle kose s naočalama na nosu koji je bio udubljen u Dnevni prorok. Činili su se kao pravo ravenclawsko društvo.
"Ideš k njemu?" upitao je Seamus, zvučeći kao da se dosađuje.
Odmahnula sam glavom. "Ne, vidjet ćemo se poslije."
"Kako to?" podigao je Seamus obrvu.
"Ne diraj lava dok spava", namignula sam mu. Tupo je buljio u mene stoga sam uzdahnula i objasnila mu. "Sad je u svom prirodnom okruženju. Ne želim ga ometati."
Seamus je slegnuo ramenima, do kraja ispio šalicu irske kave i ustao. "Idem prije nego Mist naiđe! Ako pita, nisi me vidjela!"
"U redu", zaigrano sam se složila. "Ali poslije želim čuti razloge najnovijeg sukoba!"
Seamus mi je mahnuo s izlaza Velike dvorane.



četvrtak, 02.10.2008., 21:04
Chapter 2

U lepršavoj hipi suknji i crvenim kariranim starkama isticala sam se među ostalim ljudima koji su se naguravali na peronu 9 i 3/4 . Bradin je stajao oslonjen na zid, pognute glave i sklopljenih očiju. Među prstima lijeve ruke nalazila mu se cigareta, dok je desnom obgrlio Evan oko struka. Ona se vidno dosađivala, očito razočarana što je dan morala započeti ustajanjem prije podneva i provođenjem jutra na zagušljivom kolodvoru.
Ruke koje su me snažno obgrlile i pritisnule uz tijelo vlasnice tih ruku, skoro su mi zaustavile dotok krvi u tijelo. Roxyn parfem mi je zapljusnuo nosnice dok je počela skakutati u krug i cičati od sreće.
"Kako mi je drago što te vidim!" govorila mi je nasmješeno.
"Stvarno? Po tvojoj reakciji se nikad ne bi reklo", sarkastično sam se nasmijala. Roxy me pustila iz zagrljaja. Oči su joj sjajile od sreće. To me razveselilo. "Kako si mišice?"
"Moćno!" uzviknula je. "Vidi šta imam: nove marte!"
Kimnula sam glavom. "Sjajno!" rekla sam, a potom se isprsila. "A vidi moj natpis na majici!"
Roxyne usnice su se nečujno micale dok je čitala stihove iz Museove pjesme. "I feel my heart implode and I'm breaking out, escaping now feeling my faith erode."
"A mene, Rox, nećeš pozdraviti?" nečujno poput mačke, prišuljala nam se Evan.
Roxyne oči su se povečale kao da je ugledala veliki komad torte. "Evan! I ti si tu!" Potom se i njoj objesila oko vrata. Bradinovi kutavi usana su se trznuli dok je promatrao cijelu situaciju. Njega su uvijek ti ženski ispadi sreće (kako ih je nazivao) jako zabavljali.
"Zbilja si odustala od školovanja?" razočarano je izustila Roxy.
"Zbilja", Evan kimne glavom i hladnokrvno zamahne kosom. Dvojica trećaša koja su upravo prolazila pored nje, zastala su i otvorenih ustiju buljila u nju.
"Ajde crta malci!" otresito ih je Evan otjerala zamahom ruke. Trećaši su sa strahopoštavanjem otišli, došaptavajući se međusobno.
"Gdje je Maggs?" upitala sam Roxy.
Slegnula je ramenima. "Već je trebala doći. Rekla je da joj sačuvam odjeljak ukoliko zakasni."
"Ej ljepotice!" začuo se dubok muški glas iza Roxy.
Njoj se lice ozarilo. "Blaise!"
Zabini se nasmijao i privukao Roxy k sebi. Ona se popela na prste i poljubila ga. "Kako si Alexis?" upitao me Zabini i namignuo.
"Fantastično!" nacerila sam se.
"Dođi, rekao sam Dracu da nam sačuva mjesta", nasmijao se Zabini. Roxy ga je poslušala. "Ideš s nama Alexis?"
"Hvala, ali ne hvala", nasmijala sam se. "Čekam Doru i Lanu."
Roxy me još jednom zagrlila, a Zabini cmoknuo u obraz. Potom su oboje otišli. Evan je uzdahnula od dosade.
"Možemo li otići?"
Bradin je odmahnuo glavom. "Ne."
"Zašto je nisu mogli tvoji starci otpratiti na kolodvor?" namrgodila se Evan, paleći cigaretu.
"Jer im je karijera važnija od jedine kćeri koju imaju", okrenuo je Bradin očima.
"Nemoj tako o mami i tati", prijekorila sam ga.
Iako je izgledao kao da bi mi najradije nešto odbrusio, suzdržao se od suvišnih komentara. Bradin nikad nije bio u bliskim odnosima s našim roditeljima zbog toga što je bio prebuntovan za njihove standarde dok ja, s druge strane, veoma poštujem našu majku i oca.
"Vidi sunčicu!" začula sam Lanin zvonki glas.
Okrenula sam se i ugledala je iza sebe kako stoji s Dorom. Poskočila sam od sreće i baš kao Roxy minutu ranije, objesila se Lani oko vrata. Dora se nasmijala. Nju su često živcirali moji ispadi sreće, no ovo nije bila jedna od tih situacija.
"Bok Lanice, kako si?" poljubila sam je u obraz.
"Sjajno sad kad smo svi tu", nasmijala se i zamahnula kosom. "Bok Evan!"
Evan je podigla ruku kao znak da ju je primjetila, a potom je nastavila koračati gore-dolje i pušiti cigaretu.
"Koga još čekamo?" upitala je Dora, osvrčući se.
"Vidjet ćete", namignula sam im.
"Hoćemo li konačno upoznati tog tvojeg dečka kojeg toliko kriješ od nas?" zasmijuljila se Lana.
Bradin se nakašljao. "Kako je meni promakla činjenica da imaš dečka?"
Nadureno sam podigla nos. "Gledaj svoja posla, Bradinko!"
Okrenuo je očima. "Sad ću ga upoznati?"
"Ne ako budeš nepristojan", uvrijeđeno sam digla nos. "Znam da bi ga mogao udariti po njušci iz čista mira!"
Dora i Evan su se nasmijale.
"Oh evo ga!" nasmijala sam se i propela na prste da bi ga bolje uočila u gužvi.
Evan, Bradin, Dora i Lana su istovremeno pogledali u istom smjeru kao i ja. Dok su oni istezali vratove da bi dokučili o kome se radi, mene je čeljust počela boljeti koliko sam se široko smješila gledajući ravno u njega.
Razbarušene smeđe kose i zelenih očiju koje su se malo smanjile zbog cereka na njegovu licu koji mu se protezao od uha do uha, izgledao je slasno poput najsočnije praline na svijetu. Potrčala sam kroz gužvu, gurajući ljude u stranu kako bi se probila do Matta. Skočila sam na njega, nogama ga obujmiši oko struka, a ruke mu objesila oko vrata. Prije no što me poljubio, još jednom mi se široko osmjehnuo.
"Drago mi je što te vidim!" priznala sam mu kad me spustio natrag na zemlju.
"Također", nasmijao se. "Idemo?"
Osmjenula sam se i ispreplela svoje prste s njegovima. Držeći se za ruke, opušteno smo došetali do mog znatiželjnog društvanca koje je stajalo začuđeno kao da ih je netko zalio kantom hladne vode.
"Čudite se ko picek glisti!" pukla sam se smijati, vidjevši da je Bradin pozelenio u licu. "Dakle, ovo je Matthew Hale. Matt, ovo su Evan, Dora, Lana i...Bradin."
Bradinovo ime sam izgovorila s oprezom, gledajući ga iskosa. Matt se rukovao sa svima, djelujući opušteno kao da je upoznavanje curina društva nešto što radi svaki dan. Kad je došao red da se rukuje s Bradinom, Bradin se sekundu nećkao bi li mu pružio ruku ili ga radije njom udario po nosu. Na kraju se ipak odlučio za ovu prvu soluciju.
"Bradin."
"Matt."
Sekunda njihova rukovanja trajala je dugo poput godine. Svi smo nestrpljivo očekivali što će se sljedeće dogoditi. Evan je primila Bradina za nadlakticu u slučaju da se njegovi nagoni otmu kontroli. Imala sam neki osjećaj da nju ova neizvjesnost napaljuje koliko i mene plaši.
"Ok, sad kad smo svi preživjeli ovu neugodnu situaciju", nasmijao se Matt i pljesnuo dlanovima. "Kako bi bilo da potražimo odjeljak? Vlak kreće za minutu."
Začulo se mrmljanje i podizanje kovčega s poda. Tad je još jedna osoba uspuhano dotrčala do nas.
"Kasniš Finnigane!" zapovjedničkim tonom poput komandata u vojsci se oglasila Dora.
Seamus ju je ošišnuo pogledom, ali je bio preuspuhan da bi joj odgovorio. Ona je podigla svoj kovčeg s poda i ušla u vlak.
"Bok Semmy!" nacerila sam mu se. "Trebaš pomoć?"
Zakimao je glavom, držeći se za prsa i hvatajući zrak. Bradin je bacio cigaretu na pod i stao na nju svojom martom. Potom je uhvatio Seamusov kovčeg i ubacio ga u vlak. Seamus mu se kratko osmjehnuo prije no što se i sam popeo. Bradin je istu stvar želio ponoviti s mojim kovčegom, no ja sam ga preduhitrila.
"Nije potrebno Bradine. Mogu sama."
Slegnuo je ramenima i odmaknuo se za par koraka. Matt je ušao prije mene u vlak. Sad sam vani ostala samo ja. Stavila sam kovčeg u vlak, a potom se i osobno popela. Zastala sam na vratima.
"Doći ćete u posjet, zar ne?"
"Definitivno", kimnuo je Bradin glavom. "Ako ne prije, vidimo se u Hogsmadeu."
"Pisat ću vam", obećala sam. "A vi se potrudite da ne budete prelijeni ili prezauzeti seksom da tu i tamo pročitate poštu."
Evan se nasmijala i došla do vlaka. Sagnula sam se, a ona me na brzinu poljubila u obraz. Zapuhnuo me smrad njenih cigareta. Nasmješila sam se i zatvorila vrata vlaka. Osjetila sam da se tlo pod mojim nogama miče. Hogwarts Express je krenuo. Mahala sam ih sve dok se nisu pretvorili u samo dvije crne mrlje na obzoru.

*****

"Daj prekinite već jednom!" uzviknula sam iživcirano. "Više mi je muka gledati vas!"
Dora mi se izbeljila, ali ipak odvojila od Seamusa koji je djelovao veoma samodopadno. Bilo je očito da je ponosan na sebe i svoje zavodničko umijeće s obzirom da se on i Dora nisu odvajali već sat vremena.
"Stvarno ste pretjerali", složila se Lana bacivši kartu iz ruke. "Ha! Opet smo vas pobijedili!"
Dean i ona su se pljesnuli dlanovima, a Matt i ja zijevnuli. Nakon što su Dora i Seamus sa svojim barenjem zauzeli veći dio odjeljka, nije bilo baš puno mogućnosti za nas ostale što da radimo. Stoga smo se najprije napričali i najeli, a onda je Dean izvadio karte. S obzirom da su on i Lana često bili partneri u kartanju, rasturali su Matta i mene već desetu rundu za redom. Nama također nije nimalo pomagala činjenica da ja ne razlikujem karte.
"S tim svojim natezanjem polako počinjete zamjenjivati Bradina i Evan", zgroženo sam rekla dok je Dean ponovno mješao karte.
Dora je okrenula očima.
"Semmy, daj jabuku!" zijevnula sam i pokazala na ruksak koji je ležao pored njega na sjedalu.
"Ne zovi me tako!" frustrirano je odvratio Seamus, ali mi ipak dodao jabuku.
"To su Lynchove?" podigla je Lana obrvu.
U nemogućnosti da joj pružim bolji odgovor jer sam upravo zagrizla u jabuku, zakimala sam glavom.
"Dodaj meni jednu", zamolila je Seamusa. "Da otkrijem u čemu je tajna."
"Mislite li vi kartati ili ne?" upitao je Dean nakon što je svima podijelio karte.
"Ajme ne da mi se više!" uzdahnula sam umorno. "Dodaj mi taj ruksak, Semmy, molim te."
Seamus je naglo ustao i počeo me škakljati. Pošto sam uvijek bila najškakljivija osoba na svijetu, a Seamus je točno znao prava mjesta gdje sam najosjetljivija, počela sam vrištati od smijeha.
"U redu, neću te više tako zvati!" propentala sam kroz smijeh.
Seamus je zadovoljno kimnuo glavom i vratio se na svoje mjesto.
"Kretenu!" dohvatila sam svoju jaknu koja je bila sklupčana pored mene i bacila je na njega. "Mogao si me ubiti!"
Dora se smijala. "A znači na taj ju se način može ušutkati!"
Djetinjasto sam joj se izbeljila.
"Šta to čitaš?" po prvi puta se Dora obratila Mattu.
On je podigao pogled s knjige u koju se udubio i sanjivo je pogledao. "Doživljaji Arthura Gordona Pyma."
Dora podigne obrvu. "Edgar Allan Poe?"
Matt kimne glavom. "Upravo sam došao do dijela kad ubiju Markera i jedu ga jer nemaju druge hrane."
"Fuj, kanibalizam!" zgrozila se Lana. "Zamisli koliko očajan moraš biti da ideš jesti drugog čovjeka."
"Ja se kladim da sam ja vrlo sočna", zamišljeno sam slegnula ramenima. "Zbog mnogo pralina u sebi, kužite."
"Onda ćemo tebe prvu požderati ako ikad postanemo kanibali", nasmijao se Dean.
"Jesi čitao Kinga?" Dora sumnjičavo upita, prekriživši ruke na prsima.
"Da, zadnju sam pročitao The Green Mile", nasmije se Matt.
"Šta nije to onaj film s Tom Hanksom?" tupo sam upitala.
Matt se nasmije. "Aha, ali je napravljen prema knjizi."
"King je prekomplicirana literatura za mene", nasmješila sam se. "Zato imam tebe i Doru da mi prepričavate sadržaj." Tad sam se okrenula prema Seamusu. "Sem...hoću reći, Finnigane, daj izvadi praline iz mog ruksaka."
Frknuo je nosom i dodao mi cijeli ruksak. "Evo, sad ti više ništa neću morati dodavati."
Pohlepno sam izvadila kutiju pralina iz torbe i otvorila je. Počela sam jesti bez da sam ikoga ponudila. Shvativši da me svi gledaju, nevoljko sam im ponudila, ali su svi odbili – valjda u strahu da bi im mogla odgristi ruku ako pristanu. Slegnula sam ramenima i nastavila se prejedavati tim slatkim pošastima.
"Udebljat ćeš se ako budeš nastavila toliko jesti", izjavio je Seamus gledajući me s gađenjem. Čak se ni on tokom godina nije mogao priviknuti na moju ovisnost.
"I šta onda?" slegnula sam ramenima. "Bit ću lijepa i debela."
Seamus se posprdno nasmije. "Kako možeš biti lijepa ako si debela?"
Dora ga udari po glavi. "Kretenu! Selektiraš ljude po debljini."
"Ne ja, to društvo radi", opravdao se Seamus trljajući bolno mjesto. "Osim toga nisam ih selektirao već sam samo rekao da..."
"Znaš, nekad su obline na ženama smatrali izrazom plodnosti", uključio se Matt u njihovu raspravu. Seamus i Dora su ga ošamućeno pogledali. On je nastavio po svom. "Primjer toga je Willendorfska Venera."
"Finnigan ni ne zna što je Willendorfska Venera!" pukla sam se smijati.
"A ti kao znaš!" nadurio se Seamus.
"Ženska figura koja simbolizira matrijarhat iz doba neolita", objasnila sam i ponosno se nacerila. Matt me poljubio u obraz.
"Inače, stvarno je tužno da u današnjem urbaniziranom svijetu nema prevlasti martijarhata", slegnuo je Matt ramenima. "Ipak žene vladaju svijetom. Da nema njih, ne bi bilo ni nas."
"Ne, nego je baš suprotno", otresao se Seamus na njega. "Pa šta nije Bog stvorio Evu iz Adamova rebra? Znači da nije bilo Adama koji je muško, ne bi bilo ni Eve koja je žensko!"
Dora ga je opet udarila po glavi. "Kretenu! Da Eva nije tog prahistorijskom debilu rodila sinove i kćeri, on bi krepao skupa s njom. Znači da je opet ona zaslužna za daljnji razboj civilizacije!"
"Ja bi baš htjela jednog dana otići u Amazonu i živjeti tamo u ženskom plemenu", iscerila sam se zanesena pogleda. "Pročitala sam u jednoj knjizi da Amazonke ubiju svoje muške nakon ‘sezone parenja’."
"Bolesno", zgrozio se Seamus i ovog puta uspješno izbjegnuo Dorinu ruku.
Vlak je počeo usporavati. Lana je naglo skočila na noge. "Došli smo!"
Kroz mračan prozor u daljini se nazirao veleban dvorac čije su se zidine ponosno uzdizale na brdu na kojom bijaše izgrađen.



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.