četvrtak, 19.11.2009.

Nekako s proljeća...

Nema te,nema te vise u mom zivotu.
Zauvjek si nestao,dali cu te ikada vise vidjet?! Neznam,i zapravo mogla bih hladna srca rec da me nije briga.
Ovo zadnje sto se dogadalo,to vise nije bila ljubav,to je bila isrcpljujuca bitka za spas neceg sto se
vise naprosto nije moglo spasit koliko god da smo se mi voljeli.
I ne,ja necu govoriti da te nevolim vise,da si losa osoba,da si ovakav i onakav...ne.
Ispod ponosa je,ipak ti si jedan od onih koji me znao ucinit najsretnijom na svijetu ali jednako tako
znao si me i rastuzit kako to nitko nije znao.
Sve do par tjedana ti si samnom zamisljao svoju buducnost,nasu djecu,nas dom...
Ja sam znala da to tako nece biti.Ja sam bila prelosa prema tebi,napravila sam stvari koje se jednostavno neoprastaju.
Kada mi je on drhtao za vratom dali sam pomislila u ijednom trenutku na tebe?! Nisam.
Bila sam najsebicnija osoba na svijetu,bila sam kurva.
I priznajem ja sam lose stvari cinila tebi,ali ostaje pitanje dali sam te ja voljela?!
Oh nikada neces ni moc zamislit koliko...
Dali kada sam plesala oko njega,kada me vrelim rukama skidao i ljubio dali sam pomislila na tebe?! NIsam...
I nikada vjeruj mi ja to nisam radila tebi.Ja sam to radila sebi,sebi sam svjesno nanosila stetu koja je tebe povrijedila.
Dali zalim za ijednim trenutkom?! Ne i nikada ni nebi.Jer ja sam hedonist.Uzivanje je moja droga.
I poslje svega,poslji godinu dana nase veze.Naseg svadanja,smijanja,plakanja i uzivanja.
Ja ti iz dubine svoga srca zelim srecu.
Nadam se da ces s nekim drugim nac svoje utociste,da ce netko drugi znat izljecit rane koje sam ti ja zadala.
Nadam se da te nitko nece znat povrijedit kao sto sam to ja znala...
I nadam se da ces me se sjetit kojeg puta.Jer daleko od toga da bih zaboravila sve.
Ti si najbolje znao radit sjecanje,u sjecanju ces ostat,a ja idem dalje ovakva kakva jesam.
Podla,proracunata i kurva.To sam ja i prihvacam sebe takvu.
Voli,zivi i sanjaj to ti ja zelim.

Lucija


16:06 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.