nedjelja, 05.07.2009.

Love is life When it's all you've got.

Zavukao si se u moje srce.Sasvim slucajno,nenadano.
Nisam mislila da cu se zaljubit,nije mi to bilo u planu iskreno
ni na kraju pameti.
Ti,ti si polako pleo mrezu oko mog srca,stezao ga sve dok ono
nije priznalo ti da te voli.
Ja volim,da ja uistinu volim.Prvi put u zivotu sam sigurna,sigurna da
volim.Prvi put upoznajem ljubav sa svim manama i vrlinama i prvi
puta sam zaljubljena,onako do ušiju :)
Svakog puta kada te vidim usnice se samo razvlace u osmjeh,svakog
puta kada ponovo odlazis,daleko od mene oci su mi staklene,zubi stisnuti
a u sebi ponavljam : "Nemoj plakati,nemoj plakati!"
Dali je moguce da sam se ja zaljubila?!
Ocito da je,osvojio je moje srce.
Nisu to bili skupi pokloni,nisu to bili luksuzni izlasci.
To su bili samo maleni trenutci,sitni tako nebitni a opet tako veliki i bitni za mene.
Zajedno smo,evo vec godinu dana.
Godinu dana blistam,uz pokoju suzu na licu.No svakako sve je to ljubav.
Daleko od savrsene,a opet tako blizu.

Image and video hosting by TinyPic


21:52 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.