utorak, 29.04.2008.

...Muhuhuhu...hepi agen =D...

Slušala sam puno o tebi...
I onda kada sam to htjela i kada nisam.Tvoje ime bilo je u svakoj njenoj rečenici.
Ti si ju učinio sretnom.Ona je bila zaljubljena,sa sigurnošću sam mogla reč da me tada itko pitao da te voli.Da voljela te...
Kada je birala između njega i tebe.Uvjek sam govorila da mi se činiš kao predobar lik.Na tome činiš tada sam željela da i ostane.
Ona je bila zaljubljena,bio si i ti.Bio si dečko moje frendice.
Moje tadašnje frendice.
Ja sam bila sretna zbog nje.Bila je spremna sve za tebe napravit.
Trudila sam se ništa ne pitat o tebi jer sam znala da cu morat slusat i ono što želim i ono što neželim.
Što se dogodilo...prekinuli ste.Tješila sam ju.Nerado sam to činila ali ovaj put jesam.Zašto? Jer sam znala koliko joj značiš.
Između mene i nje stale su mnoge stvari i naše je prijateljstvo puknulo.
Prije svega tog 1000 je puta rekla da te je preboljela,iako smo svi oko nje znali da nije.Jedan dan si mi se addao na msn.Puno sam pričala s tobom.
Nikakvu podlu namjeru nisam imala upoznavajući te iako sam znala da će tako u očima onih koji me mrze ispast.Riskirala sam to,riskirala sam svoj mir samo da bi te upoznala.Jedan dio mene znao je da je to neizvedivo jer ti je bf cura koja me nemože smislit,a onaj drugi dio je htio zajebat sve i upoznat te.
Poslušala sam ovaj drugi dio...što se dogodilo...
Poslje toga bio si prvi zbog kojeg sam plakala,iskreno plakala.
U trenutku kada si mi govorio kako se pričaju sranja o meni...osječala sam se kao najgora osoba na svijetu.
Ja sam znala tko je bio kriv za sve to,iako si ti izprve tvrdio suprotno.
Kako neko mene nezaslužuje ako me nikada nije ni imao?
Tada to nisam znala,i od bjesa mi je došlo da porazbijam sve oko sebe.
Pitaš me za razlog? Ti.
Ti si bio netko ko je ušetao u moj život.Prvo kao sporedni lik a kasnije si bio jedan od glavnijih.
Kada god bi neki dečko povjerovao svim sranjima rekla bi sama sebi:
nek ide sve k vragu...
Ovaj put to nisam ni jednu sekundu pomislila.
Ispalo je da ja to radim iz osvete,al ako bi se željela osvećivat uzela bi bolje sredstva za to,nešto što će ju više bolit.To sigurno nisi bio ti.
Vratio si se.Sada.Trenutno.Kao prijatelj,neke stvari nam stoje na putu.
Kao prijatelj.
Neopisiva sreća je prošla po meni kada sam vidla da ti je ipak žao za tvoje postupke.
Rekla sam ti sve,i kako sam se tada osjećala.
Jedino što mi je trebalo...je bilo obećanje...
Obećaj mi da te neču ponovo izgubit.Obečao si,obečao si još neke stvari.
Ali to je trenutno manje bitno.
Vrijeme će sve odlučit,iako ja čvrsto vjerujem u te neke stvari.
Jednako kao da ćeš održat obečanje.Jer se nikada nisi činio kao netko površan...
Jesam li pogriješila?!...Vrijeme će odlučiti
Image and video hosting by TinyPic
***Ne može biti ko i ja..zato mrzi me i pljuje
kad se loše prića o meni ona prva tu je
Ne može biti ko i ja al stalno pokušava
glumi a zna kak sve ovo završava.
predugo sam u igri..
sve bi wonna be
a bolja sam u svemu zato kuja me i mrzi***


16:59 | Komentari (5) | Print | ^ |

petak, 25.04.2008.

*botanički -.-* oslobađanje hormona sreće...marojka nabrijanković...itd itd

Hum uf da...bio bi red ne da napišem neki post...
Pa da krenem...

Ak me nađete s masnicama po rukama,il nogama,il glavi..
znajte da je razlog Tina...
Muhuhu...xD...ona mene stalno tuče...
jer govorim za ljude da su retardirani...

I mi si oslobađamo hormone sreće...
da pojasnim...

ovakoc...ummm...
sjedis na stolici i neko te stipne za nogu
i kaj ces napravit?
pocet se smijat...
i to ona meni stalno radi belj

I stalno se kladimo (al ona uvjek spuši)
u brauvnije ( u kaj drugo neg hranu smijeh)
A dorro Pros mi je dužan big taysti meni

Dns smo bili u faking botaničkom -.-
Al ajd nije bilo tak loše xD
Jer smo ja i Tina cjelo vrijeme bili s dečkima...
pa su pljuvali po kornjačama...zabavno =D
Fkt su odurne fuj jbmt
I ja i Tina prvo pol sata tražimo žabu...
digne se Sven i veli : joj gle žaba
headbangheadbangheadbang

muhuhu,to treas bit tina i milka
al hračkanje kornjača je bilo
najzabavnije
onda su nas svi čekali...
a sven je cjelo vrjeme govorio kak je gladan...

Gredelj se zderao na mene
jer sam ga zvala Gredeljko zubo

Isli smo gledat neku faking izlozbu
sam kaj smo svi odma izasli van
onda smo se ja i tina
dogovorile s njima da idemo u mek
pa su se prikljucile nina i nives i nikolina

uglavnom xD...
tražili smo marijana po tramvaju
i herceg mi je 100 milijuna puta
stao na šuzu al ajde xD

svi se ljepo nažderali...
marojkica bješe nabrijanka
marojkica nabrijanković
smijeh

A Brada krafnicu si je kupil...
mi u meku,a on krafne jede -.-"

jebeno sam riknuta,i idem malo odkrmit jer me boli glava
i grlo nes jebe
sliče neki drugi put pozzmah




17:17 | Komentari (7) | Print | ^ |

petak, 18.04.2008.

*But all I know is everything's gonna be alright*

Od kad znam za sebe,treniram klizanje.
Prije 2 godine,nebi mi palo napamet da odem u Pahuljice,kad god mi je to stara govorila
ja sam s nekim neobjašnjivim gađenjem odbijala.
Zašto? Uvjek sam imala osjecaj da nema sanse da se uklopim.
Moja gledišta u vezi toga umeđuvremenu su se promjenila...
bilo je : ili prestat klizat ili otič u pahuljice
2-3 mjeseca nisam klizala,al nakon toga sam otisla u pahuljice.
Razlog? Jednostavno nemrem bez toga
Eto,pregrizla sam sve predrasude i otisla tam.Nakon kojh mjesec dana cak sam i popamtila sva imena.
Tesko sam prihvacala sve te cure tamo,i bila sam najbolja sa Suzy koju znam stvarno dugo jos od umjetnickog.
Nisam se niti pokusavala zblizit s ikim.
U Švicarskoj,vecina toga se promjenila.Neki su me donekle prihvatili,neki jesu,a neki nisu niti sumnjam da ikad oce.
Teško je bilo prihvatit 25 skroz razlicitih cura.
Al mozda me polagano hvatao osjecaj da sam dio ekipe,iako sam to rijetko osjecala.
Bilo je cudno,imale su neku svoju zajednicu a ja sam jednostavno kao da sam pala s marsa i pokusala se uklopit.
Pokusala,i ne bas jer nije mi se dalo ulizivat nikome.
Na pocetku se sve cinilo savrseno,mada nakon nekog vremena skuzila sam da i nije skroz takvo.
U Francuskoj sam postala najbolja s Sofijom i Helenom.
Sofija je posebna prica,svasta se misli o njoj.Al stvar je u tome da ljudi joj se il boje pric il ona drzi distancu i obasipa smjesno/uvredljivim komentarima.Al kad ju se upozna cura je stvarno super.
Nakon te francuske sve se promijenilo.
Mozda i malo prije,zbog Astrid al nebi o tome.
Tada (iz moje perspektive) oni koji su imali donekle dobro misljenje,su ga promijenili...
I stvarno mi je zao sto je sve tako ispalo,nekim ljudima bi htjela u zivo rec oprosti al moj ponos mi to neda.
Prema vecini osoba tamo bila sam hladna,niti sama to nemogu objasnit zasto.
Prije par treninga...Sofija je dosla i nes smo pricale na treningu jer se nismo dugo vidle.
Sandra se pocela derat,i rekla je da nema smisla da mozemo van.
Sljedeci trening sandra je dosla mojem starom i *zalila* se na mene...
Neznam stari se bas i nije obazirao,sam mi je to reko...i u tom trenutku mi nije bilo svejedno.
Sutradan je Sara zvala moju staru...stara mi je rekla da je Sara njoj rekla da pokusaju razgovarat samnom,
jer sam dobra i mogu puno tog napravit za ekipu.
Komentar moje stare na Sofiju je bio: bas si si nasla frendicu.
To je bio moj izbor,i samo moj i necjenim ljude po tome koliko dobro klizu nego kakvi su.
Suze su krenule...nije ni zbog sofije.
Nego osjetila sam nekakvo razocaranje,neznam kak bi opisala taj osjecaj.
Radim ono sta volim,9 godina.Puno sam suza prolila zbog toga,ali i puno se smijala.
Stekla best frendicu,i upoznala puno predobrih ljudi.
Da bi se sve to svelo na to da moji starci moraju pricat samnom o tome?
I iskreno,sad bi sve najrade zaboravila.Pocela isponova,durugacije se ponasala...
Samo bi nekim ljudima preko ovog htjela rec oprosti...
Image and video hosting by TinyPic
Od neceg sta volim,od tog necu odustat.
Pun kurac suza je bilo zbog tog u zadnjih par dana.
Fala Bubi kaj je bila uz mene i Tini naravno.A
posebno Janu,kaj me tjesio :D...
Pussam vas sve.

*Milky


19:53 | Komentari (0) | Print | ^ |

subota, 12.04.2008.

...

Da...ovo je jedan od zadnjih posteva...na neko duže vrijeme maknut ću se od bloga.
Stvar je u tome,da zapravo,ponajviše nemam volje za to....a niti vremena.
Pokušavala sam se promijenit,možda i jesam radila male promjene ali očito nejde.
Jebiga,Meni je dosta svega ovog.Gadi mi se sve...

U vezi Čope,gle meni se fkt neda svađat.
Nije me briga,mozemo se mrzit al necu trosit vrijeme na svađe...
Mislim da obadvije imamo pametnijeg posla [s moje strane da]

*Uživajte...Milky :**

Ps. Dora,znam da ce sve bit ok...ma kaj god da bilo.Lolym te Image and video hosting by TinyPic


10:22 | Komentari (0) | Print | ^ |

petak, 11.04.2008.

*ti dam ti dam ti dam ti dam ti dam ti dam* pusu =)

vel vel smijeh
Bio bi red da se javim?
Evo ga...
Uglavnom...xD...sad sam bila s Tinom i Ninom u gradu belj
I cjelo vrijeme sam ih s rukama kak one to zovu "tukla" dok sam hodala u sredini smijeh
I Nina je isla kupit neku spuzva bobo četkicu jbt -.-" eek
Al bitno da je strgala one trakice xD
Image and video hosting by TinyPic
Uglavom smijale su mi se kad sam u orjamentu isprobavala neke
proljev hlace mouthwash,i onda su se kladile da ih necu kupit
a i nisam jer su ruzne zubo
Image and video hosting by TinyPic
I bitno da je meni i Tini bilo zlo od braunija
I da sam sanjala da je Adrijana ubila Taju [majkemi]
Taja ima svoju verziju toga,koja bi se mogla prije dogodit neg ovo
al ajde bang

Milky :*


19:10 | Komentari (0) | Print | ^ |

petak, 04.04.2008.

Za Adrijanu

Hm...nakon onog utorka sam dobro promislila o svemu.
Od početka našeg poznanstva ja sam se prema tebi postavljala prijateljski,bila si mi onako simpatična i draga.
Znam da sam bila tada hladna prema tebi,ali bila sam prema svima...
Jedno vrijeme sam se i pokušala udaljiti od tebe jer nisam željela da pukne prijateljstvo između tebe i Mie zbog mene.
Iako se nisam osjecala krivom ni za jednu vasu svadu,svejedno duboko negdje u meni bilo mi je žao.
Tako su i prošle eto dvije godine od našeg poznanstva,nekada sam se veselila tom utorku ili srijedi samo zbog tebe.
Ali i nekada sam ja poznavala drugačiju Adrijanu.
I tu Adrijanu sam voljela i cijenila,ovo što gledam sad niti volim niti cijenim,nažalost ali tako je.
Nekada prije tebi sam vecinu toga govorila,ti si meni uvjek sve rekla a ja sam se bar trudila ti pomoč mozda sam kad kad i uspjela.
Nekada prije s tobom bi se na zboru smijala,sada skoro svaki put kada bi se vidle morale bi rijesiti neku tkz. svadu ili nesto sto je jednu od nas jako pogodilo.
Uz sve ovo,niti ja nisam bila bas najbolja iako sam se pokusavala trudit...
Morala bi i ti sama sebi priznati da vise nista nije kao prije,nazalost...
Do ovoga je mozda i najvise doprinjelo ono s Laurom.Kad sam te pitala ono u vezi nje na msnu,samo sam ti pokusala objasnit sto su i svi vidjeli,da te ta cura iskoristava.
Jos uvjek stojim pri tome i uvjek cu to mislit.Meni namjera nije bila svađa neko samo pokusaj da ti nes objasnim,ali nije islo.
SVasta sam cula,od raznih ljudi...pa i ono da cemo mi tebe stuc ovo ono.
Vjerojatno kad si to govorila,ili mozda su ti ljudi to krivo shvatili nisi razmisljala o tome da sve te cure imaju svoj ponos i da nepadaju tako nisko.Samim time kaj si isla prijetit Dori je bio dokaz da si ti ta koja je pala nisko.
Kada sam morala birat strane,iako bi najrade da nisam trebala ali tesko je bit ravnodusan izabrala sam Doru.
Tebi to nije bilo čudno,znala sam da ni nece.
Uvjek sam do tad bila uz tebe pa cak i onda kada realno gledajuci nisam trebala,ali ovo je bilo previse za mene.
I onaj dan kad sam ti i ja rekla da je sve ok.U mojim ocima se moglo vidjet da nije...
Jer sve ono sto sam cijenila kod tebe,toga vise nema i sve ono zbog cega sam te stvarno volila i obozavala toga vise nema...Ovo je neka druga Adrijana.
Teska je cijela situacija,jer sam si dobra s Bubi i Miom,ali nisam s tobom.
Ali jebiga,ja cu si s njih dvije ostat dobra...bar se tako nadam...
Nezelim se svadat...ali samo ti ocu rec da si napravila neke stvari koje cu ja tesko ikad zaboravit i prec preko njih.
I samo da znas,ja cu se uvjek sjecat moje stare dobre Adrijane...i kad se sjetis mene sjeti se i toga da sam te jako cijenila.Ali i toga da cu to tesko vratit...
*Bez ikakvih namjera svađanja*

Milka


12:00 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.