subota, 29.09.2007.

"And I don't wanna fall to pieces I just want to sit and stare at you,I don't want to talk about it And I don't want a conversation"

Znate onaj osjecaj,kada su vam suze u ocima jer vas zivot jebe a preponosni ste ta pustite suzu?!..
O.da pa većina cura zna kako je to
U takvoj sam ja fazi bila od svog rođendana,nevolim bas taj dan,gotovo da ga mrzim...
Jer se nekada osjecam krvom za sve sto sam drugima napravila i sebi onda je zakljucak toga da je to jos samo jedan obican datum bez ikakvog znacenja bar meni...
I sva ona sranja : sretan ti rođendan,puno toga toga i toga,sve je to površno,pa više volim kad mi se sam kaže sretan rođendan prek poruke jer mi se neda gledati površna lica koja seru da mi je rođendan stvarno sretan...
I nekim djelom i bio je jer sam bila okružena ljudima koje volim,a nekim nije jer jednostavno nevolim daj dan...
Uglavnom,ovih dana sam bila skroz sjebana,ljuta i tužna,dalo se primjetiti da nešto nije u redu samnom.
I nije,ali nije BILO,što znači da je sada to prošlost.
Svi su me pitali kaj mi je,neki su dijagnosticirali to kao zato sto sam prekinula s ovim likom,al to uopce nije bilo istina,ja sam bila takva samo zato sto me pratio neki ruzan osjecaj izopačenosti i krivice,jer sam se osjećala ko zadnja kuja,što sam nekim djelom i bila.
I sad tu je ona : Maybe sometimes I was bitch but I dont fucking care...
I nije baš tako,ali dobro.
Jednu noć zbog toga nisam spavala,i jako mi je drago zbog toga jer se zbog te jedne noći fkt brdu stvari promjenilo.
Ja sam shvatila,da se nikada više neću mjenjat zbog nekog koga volim i da nikoga nesmijem voljeti toliko da bih promjenila sebe,ono što sam ja 13 godina i nitko mi to nešto što sam ja neće oduzet ma koliko god da ga ja voljela,uz to i da ja sa 13 godina jednostavno nemogu bas tako voljet nekog i da je sve stvar preuveličavanja,i da me to nesmije bacat u bed,i jos nesto sto mi je stvarno sve olakšalo je to da se neću predat makar me zivot jebao do kraja mog zivota,al nezelim bit kukavica i rec: ja nemogu zivjet,nemam snage,makar potrosila i zadnju mrvu sebe neću se predat da ga jebeš!
I svima puno fala kaj su u toj mojoj fazici bili samnom,a posebno Dorin...
Neću malo duže pisat,dok sve ne dođe na svoje mjesto,ali kockice se polako slažu pa vjerujem da će doc i taj trenutak kad ce sve bit savrseno,jer biti perfekcionista je mana koliko i vrlina,a ako sve uzimam s pozitivne strane onda je to vrlina,jer netežiti savršenstvu zanči da te puca kita za sve a samo tako će ti biti još teže...Vjerujte znam...
Image Hosted by ImageShack.us



Lucija




12:43 | Komentari (27) | Print | ^ |

četvrtak, 27.09.2007.

Fajt,fajt!!!

Već mi se jedan post zbrisal mad,pa sam popizdila i otišla...
A jebeš ga kad je blog.hr glup...
O.da sutra bi trebao bit fajt u strossu,neznam dal cu ic jer uvjek svi fajtovi tam propadnu...
Ugl. Gruby mi reko da se fajtaju srednjaci i janjevci,al ce dobit po pički,ak bude fajta
Mislim janjevci će dobit po pički ak bude fajta...
A bas bi mi bilo drago uvjek se preseravaju,gamad
Da i u siji bi trebao bit fajt...
Između cura,nika ema i njene odbojkasice
protiv: tee,dorin,palicke,ivći njenih nogometašica,još tri kvarta,i mene...
O da,ak kaj bude bilo bu hebeno,nas je vise,buahahaha
Još skupljamo piple
Dorro,ema je bodi bilder al nema veze XD
Danas,dosla ja pod odmorom ovo popodne i uzela skejt
i svi su se derali tei da ce puknut skejt pod njom
a Lily se raspala isuse,kak sam joj se smijala kak je odletila na pod o jea!
Idemo,Dorin,Tea,Sabi und ja na ajrobik...isse koi ce to lom bit...waaa,jedva cekam
Nis,zurim...o da...idem malo na ulicu iako pada kisa,sve vas ljubim spešel:
Moju Dorin koja me stalno štipa za obraze
i Teu-rođena skejterica XD,go tea,go tea go go go go tea
Kiss kiss
Evo nekih fotki iz škole:
Image Hosted by ImageShack.us

Prosti prstić...XD
Image Hosted by ImageShack.us

Brada i njegov kišobran iz 18 stoljeća
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Prvi koraci do uspješne karijere kemičarki XD,Mia,Tina i Tonak
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja tini držim palmicu kaj sam joj napravila,buahahah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gara,Palićka (hipi i hepi 4 ever XD) i Jurlina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivona,prekul
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja,Pros i Sven pljuje bananko...XD
Image Hosted by ImageShack.us

Ja und moja ljubač Nika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Paparaco fotke,slikala Tina kak Niki Z viri etiketa xd
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i moja vesta (pazi boju XD)
Nis to je to...puffach


20:24 | Komentari (18) | Print | ^ |

četvrtak, 13.09.2007.

Hmmm razocarana :/

Isse,kak me zivciraju ovi cigici na tim smetlistima,uz to kaj sam alergicna na tu faking prasinu i oci mi se zacrvene,jos moram vozit slalome po ulici jer ih nastojim izbjegavat...
Osim kad me pozdravljaju iz auta onak WTF,daj ajde fuj...
I tako,Malo sam razocarana ovih zadnjih dana,neznam zapravo,nije to tako veliki razlog ali svejedno dogodilo se nesto sto nisam ocekivala,bar ne od te osobe.
Life go on...Uopce nije pitanje toga dali cu ja orostit,previse jew vlim da bi sada izgubila nesto za sto sam se trudila,jer sam to jako zeljela al opet me vodi na ono da se zapitam : Lucija jel ona zaista takva ili ju ti gledas nekim drugim ocima?!
Onda,razmisljam i opet mislim da je ona takva kakva je kakvu je ja vidim,nadam se bar...

Bas sam se tu noc osjecala ravnodusnom totalno,mislim ne prema svemu prema njoj.
Na neki nacin sam joj to i pokazala,no ucinilo mi se da nije shvatila,kada sam joj rekla jer nevolim radit iza leda hmmm...pa rekla je da to nije istina i kome sad vjerovat?!
Liku kojeg znam od kada znam za sebe,s kojim sam provela dobar dio djetinjstva ili njoj,curi koju fkt volim i za koju bi sve dala...
Odluka nije jednostavna,ipak u tom trenutku sam stala na stranu prvog...
Nakraju se iskazalo da je to tocno,mislim valjda...
I neko koga volim iz tog je razloga pizdio na mene...
No dobro,kako rekoh life go on,nisam htjela navodit imena,bit ce bolje valjda,vrjeme lijeci sve nisam tuzna samo malcice razocarana i s izgubljenim povjerenjem mada vjerujem da ce sve opet bit kao nekad...
Image Hosted by ImageShack.us

Nista ljubim vas,kiss


21:38 | Komentari (19) | Print | ^ |

subota, 08.09.2007.

Erm,nemoguce je past sa skejta,onda sam ja svemoguća :D

Bleee,dosadno mi je cry
Eto tako danas mojoj Lilačici ročkas tj. sutra okej malo sam zbunjena.Dakle SUTRA joj je ročkas smijeh,a ona lipo kod mene da to skupa proslavimo kiss
Bila danas Tea kod mene,zapravo ona nije tea ona je moj mucek deadcereksmijeh,A ja sam njena cokoladica Milka
buahaha,i tak isla ja ucit onaj ples za zimsku priredbu i tam smo se trgale nas tri ko idioti kad sam ja pelsala il kad smo ja i tea pokusavale napravit spagu smokin,ili ono s nogama kad si je tea namjestavla noge...isuse
Sto je bio zakljucak svega,pa dakle zakljucile smo da najbolje da stavimo neke dekolte -majce sto vise se naginjemo i sirimo noge,i sve ce bit oke...XDXDXD
Zajebavale smo se,a tea se boi Dendya nakraju ga je prestrasila pa se jadan treso kod Lily u krilu XD
Danas sam dosal nakon petsto godina na ulicu i bili su vani pecenec dukic i ove retardirane...
I ima Dukic skejt ja stanem i kazem da cu se razbit,on meni kaze da je to nemoguce...
Lily me vuce i prvi put padnem al nije bilo tak strasno,a kad sam se drugi put raspala isuse ja sam pala i Lily na mene...
Jos mi ej sa mojom starkom stala u govno...nono
I tako staraca mi nema doma smijeh osli na rafting zuje...
Danas sam vodila jedan cudan razgovor s Pesutom...isuse...
Kakva ti je Mačka?! LOOOOOL....
Ja i Lily smo se pocele trga jebote...xd,ma valjda cete shvatit
Nista gibam ja...
Ae pussa,voljam vas


18:49 | Komentari (10) | Print | ^ |

petak, 07.09.2007.

Mia šlata cure a Dorin je baumčikavahvah... :)

O.o pa ja sam dosla napisat post,nebiste vjerovali...
Počela je škola,o da...zujo
Onak ovih par dana mislim prvih svi pomalo zujimo i privikavamo se na dosadno blebetanje profa,ali uz to se i zajebavamo pogotovo cure :P
Moje tri školske babe i tako...
Blle,inspiracija mi zaštekala eto da...Mia šlata cure a naša zgodna plavuša Dorin se šnjofa s muškim dezićem ili parfemom to nije otkrila uglavnom Dorin je baumčikavahvah
Pros nekai brije o nama jer mu saljemo puse...xD
Ivona mi stalno nesto govori o mom ponašanju lud i tako...
Joj da i izjava godine je da iam mršave noge i da sam mršava namcorheadbangmadblablazijevpuknucueeknononoroflnonobangburninmad
Stvarno neam kaj za pisat,nevjerujem ni da cu imat...u ponedjeljak mi dolazi ova trenerica s hipodroma smijehsmijehsmijeh
Jeaaaa,zbog toga sam već hepi danima...
Dobivam za tjedan dana cucka novog zenskog maltezera...moa stara kaze da bu se zvala Pepa zubolud
Lilačica mi slavi ročkas u nedjelju...
Ja za dva tjedna,i neam nekih velikih planova...
Ae to je to od mene da previse nedosadujem...Puffa! kiss


12:14 | Komentari (6) | Print | ^ |

nedjelja, 02.09.2007.

"pazi bice prekasno,ako cekanje me pretvori u nekog drugog"

Eto,o da sutra pocinje skola sretan
Vjerojatno sam ja jedini covjek na svijetu koji se veseli tome...
Al lijepo ce bit opet vidjet Miu,Niku,Marojku,Tinu...
Cak se i veselim glazbenoj,makar kad sam bila u meku sam jusrela pozdravim ja nju,a ona meni zlobnim glasom:VIDIMO SE NA SOLFEĐU
Dorro da se jos nije ko vjestica nasmijala lud
Ja sam samo istrcala iz meka...
Ali lijepo ce bit opet odbrusivat toj babuskari koja kaze tini da kad povraca mora doc na slofeđo...onda kad ja kazem da je nije ni u skoli bilo,ona meni tamo nešto prijeti ludludlud
Isto me tjera da bacim zvaku kad iamo solfeđo al ja uvjek stavim drugu pa vrišti na mene.A ja nakraju nisam ni saznala kolko mi je dala iz solfeđa namcor
Opet cu vidjet Adrijanu,i Juru koji je super lik...
I paško patka koi je debil...i takooo
Buahahaha,nema vise osmasa...mislim ima uvjek ce ih bit al nema oni jea!
Sad smo mi s petasima,jebiga bit ce dosadno na porti...
Tako,sad cemo pocet plesat onaj ples za zimu s teom i miom i nikom...
i jos nam neko fali...
Image Hosted by ImageShack.us

Eto to bi bilo sve od mene,sasvim slucajno sam naisla na pjesmu six packa kod Adry na blogu...nemogu odoljet da ju nestavim...


six pack:olovke izlomljenog srca

jos jedan tuzan mrak,sve podseca na san...
nek probudi me neko kog
stvarno volim...al nema nikoga
osim hladnog dodirka i cudnih mirisa...
u mojoj sobi!i niko nije kriv...
dali kriv sam sto sam ziv...
ma voleo bih samo da smo jednaki
pred bogom...u ljubav verujem mozda i
preterujem....mozda trebalo je ranije
da popricam sa tobom!!!


da zajurim u strah,mogu uplasiti mrak...
moje oruzije si olovke izlomljenog srca...
ma prevarit cu sve kad stavim cvikere!!!
u grudima mi bomba sporije kuca!!!!


oci ko u psa,mozda kao ironija!!!
tuzan,bezvezan i veran svojim zeljama...
al ne dodirni dno...
pazi bice prekasno,ako cekanje me pretvori
u nekog drugog!!!!
u vou-vou-vou!!!


Lucija


12:45 | Komentari (22) | Print | ^ |

subota, 01.09.2007.

"Coming from the lips of an angel"

Vratila se Lucija
Naime,ošla ja u skroz drugi grad zubo.
Bilo je najs,super ekipa,super dečki,super cure...ma sve ono mljac smijeh
Lijepo je bilo vidjet prehot talijane cerek,i norvežani su bili sexy...
Nemas sta,super grad.Da nisam navikla na ovu rupčag vjerojatno bi težila tome da se preselim tamo sretan.
Lijepo je bilo promjeniti sredinu na par dana,ali i vratit se u Zagreb...
Evo me opet sam ovdje belj.
Image Hosted by ImageShack.us

Nitko te nemože natjerati da ga voliš.
To je tako,ja trenutno neželim nikoga voljeti.
Iako nevjerujem da ću moc ici protiv sebe,ali trudit cu se.
Sve je onako,samo zabava.Bila i biti će.
To sam ja,stvarno ja i nitko mi nemože zabraniti da budem ono što želim da moje malo ja bude.
Neki govore da sam postala emo,no...
Nisam bas takva...hehe...jos mi treba par stupnja do kojih ja se nadam nikada necu doci...
Covjek bez proslosti je covjek bez buducnosti

Lucija


14:55 | Komentari (16) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.