četvrtak, 27.09.2007.

Fajt,fajt!!!

Već mi se jedan post zbrisal mad,pa sam popizdila i otišla...
A jebeš ga kad je blog.hr glup...
O.da sutra bi trebao bit fajt u strossu,neznam dal cu ic jer uvjek svi fajtovi tam propadnu...
Ugl. Gruby mi reko da se fajtaju srednjaci i janjevci,al ce dobit po pički,ak bude fajta
Mislim janjevci će dobit po pički ak bude fajta...
A bas bi mi bilo drago uvjek se preseravaju,gamad
Da i u siji bi trebao bit fajt...
Između cura,nika ema i njene odbojkasice
protiv: tee,dorin,palicke,ivći njenih nogometašica,još tri kvarta,i mene...
O da,ak kaj bude bilo bu hebeno,nas je vise,buahahaha
Još skupljamo piple
Dorro,ema je bodi bilder al nema veze XD
Danas,dosla ja pod odmorom ovo popodne i uzela skejt
i svi su se derali tei da ce puknut skejt pod njom
a Lily se raspala isuse,kak sam joj se smijala kak je odletila na pod o jea!
Idemo,Dorin,Tea,Sabi und ja na ajrobik...isse koi ce to lom bit...waaa,jedva cekam
Nis,zurim...o da...idem malo na ulicu iako pada kisa,sve vas ljubim spešel:
Moju Dorin koja me stalno štipa za obraze
i Teu-rođena skejterica XD,go tea,go tea go go go go tea
Kiss kiss
Evo nekih fotki iz škole:
Image Hosted by ImageShack.us

Prosti prstić...XD
Image Hosted by ImageShack.us

Brada i njegov kišobran iz 18 stoljeća
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Prvi koraci do uspješne karijere kemičarki XD,Mia,Tina i Tonak
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja tini držim palmicu kaj sam joj napravila,buahahah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gara,Palićka (hipi i hepi 4 ever XD) i Jurlina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivona,prekul
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja,Pros i Sven pljuje bananko...XD
Image Hosted by ImageShack.us

Ja und moja ljubač Nika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Paparaco fotke,slikala Tina kak Niki Z viri etiketa xd
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i moja vesta (pazi boju XD)
Nis to je to...puffach


20:24 | Komentari (18) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.