petak, 07.09.2007.

Mia šlata cure a Dorin je baumčikavahvah... :)

O.o pa ja sam dosla napisat post,nebiste vjerovali...
Počela je škola,o da...zujo
Onak ovih par dana mislim prvih svi pomalo zujimo i privikavamo se na dosadno blebetanje profa,ali uz to se i zajebavamo pogotovo cure :P
Moje tri školske babe i tako...
Blle,inspiracija mi zaštekala eto da...Mia šlata cure a naša zgodna plavuša Dorin se šnjofa s muškim dezićem ili parfemom to nije otkrila uglavnom Dorin je baumčikavahvah
Pros nekai brije o nama jer mu saljemo puse...xD
Ivona mi stalno nesto govori o mom ponašanju lud i tako...
Joj da i izjava godine je da iam mršave noge i da sam mršava namcorheadbangmadblablazijevpuknucueeknononoroflnonobangburninmad
Stvarno neam kaj za pisat,nevjerujem ni da cu imat...u ponedjeljak mi dolazi ova trenerica s hipodroma smijehsmijehsmijeh
Jeaaaa,zbog toga sam već hepi danima...
Dobivam za tjedan dana cucka novog zenskog maltezera...moa stara kaze da bu se zvala Pepa zubolud
Lilačica mi slavi ročkas u nedjelju...
Ja za dva tjedna,i neam nekih velikih planova...
Ae to je to od mene da previse nedosadujem...Puffa! kiss


12:14 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.