nedjelja, 02.09.2007.

"pazi bice prekasno,ako cekanje me pretvori u nekog drugog"

Eto,o da sutra pocinje skola sretan
Vjerojatno sam ja jedini covjek na svijetu koji se veseli tome...
Al lijepo ce bit opet vidjet Miu,Niku,Marojku,Tinu...
Cak se i veselim glazbenoj,makar kad sam bila u meku sam jusrela pozdravim ja nju,a ona meni zlobnim glasom:VIDIMO SE NA SOLFEĐU
Dorro da se jos nije ko vjestica nasmijala lud
Ja sam samo istrcala iz meka...
Ali lijepo ce bit opet odbrusivat toj babuskari koja kaze tini da kad povraca mora doc na slofeđo...onda kad ja kazem da je nije ni u skoli bilo,ona meni tamo nešto prijeti ludludlud
Isto me tjera da bacim zvaku kad iamo solfeđo al ja uvjek stavim drugu pa vrišti na mene.A ja nakraju nisam ni saznala kolko mi je dala iz solfeđa namcor
Opet cu vidjet Adrijanu,i Juru koji je super lik...
I paško patka koi je debil...i takooo
Buahahaha,nema vise osmasa...mislim ima uvjek ce ih bit al nema oni jea!
Sad smo mi s petasima,jebiga bit ce dosadno na porti...
Tako,sad cemo pocet plesat onaj ples za zimu s teom i miom i nikom...
i jos nam neko fali...
Image Hosted by ImageShack.us

Eto to bi bilo sve od mene,sasvim slucajno sam naisla na pjesmu six packa kod Adry na blogu...nemogu odoljet da ju nestavim...


six pack:olovke izlomljenog srca

jos jedan tuzan mrak,sve podseca na san...
nek probudi me neko kog
stvarno volim...al nema nikoga
osim hladnog dodirka i cudnih mirisa...
u mojoj sobi!i niko nije kriv...
dali kriv sam sto sam ziv...
ma voleo bih samo da smo jednaki
pred bogom...u ljubav verujem mozda i
preterujem....mozda trebalo je ranije
da popricam sa tobom!!!


da zajurim u strah,mogu uplasiti mrak...
moje oruzije si olovke izlomljenog srca...
ma prevarit cu sve kad stavim cvikere!!!
u grudima mi bomba sporije kuca!!!!


oci ko u psa,mozda kao ironija!!!
tuzan,bezvezan i veran svojim zeljama...
al ne dodirni dno...
pazi bice prekasno,ako cekanje me pretvori
u nekog drugog!!!!
u vou-vou-vou!!!


Lucija


12:45 | Komentari (22) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.