četvrtak, 13.09.2007.

Hmmm razocarana :/

Isse,kak me zivciraju ovi cigici na tim smetlistima,uz to kaj sam alergicna na tu faking prasinu i oci mi se zacrvene,jos moram vozit slalome po ulici jer ih nastojim izbjegavat...
Osim kad me pozdravljaju iz auta onak WTF,daj ajde fuj...
I tako,Malo sam razocarana ovih zadnjih dana,neznam zapravo,nije to tako veliki razlog ali svejedno dogodilo se nesto sto nisam ocekivala,bar ne od te osobe.
Life go on...Uopce nije pitanje toga dali cu ja orostit,previse jew vlim da bi sada izgubila nesto za sto sam se trudila,jer sam to jako zeljela al opet me vodi na ono da se zapitam : Lucija jel ona zaista takva ili ju ti gledas nekim drugim ocima?!
Onda,razmisljam i opet mislim da je ona takva kakva je kakvu je ja vidim,nadam se bar...

Bas sam se tu noc osjecala ravnodusnom totalno,mislim ne prema svemu prema njoj.
Na neki nacin sam joj to i pokazala,no ucinilo mi se da nije shvatila,kada sam joj rekla jer nevolim radit iza leda hmmm...pa rekla je da to nije istina i kome sad vjerovat?!
Liku kojeg znam od kada znam za sebe,s kojim sam provela dobar dio djetinjstva ili njoj,curi koju fkt volim i za koju bi sve dala...
Odluka nije jednostavna,ipak u tom trenutku sam stala na stranu prvog...
Nakraju se iskazalo da je to tocno,mislim valjda...
I neko koga volim iz tog je razloga pizdio na mene...
No dobro,kako rekoh life go on,nisam htjela navodit imena,bit ce bolje valjda,vrjeme lijeci sve nisam tuzna samo malcice razocarana i s izgubljenim povjerenjem mada vjerujem da ce sve opet bit kao nekad...
Image Hosted by ImageShack.us

Nista ljubim vas,kiss


21:38 | Komentari (19) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.