petak, 05.09.2008.

Image and video hosting by TinyPicNeznam kaj se dogodilo,neznam ko je kriv...
Ja za tobom plakat necu,kao sto si vidla...bez tebe mogu.
Žao mi je kaj je sve tako ispalo,i kaj me ignoriras bez ikakvog
posebnog razloga.
Neznam kaj sam napravila,ispricavat se necu.Nisam ti nikada nista lose učinila.
Dali je ona utjecala na tvoju odluku? Neznam,pitanja ti necu postavljat.
Necu ruzno govorit o tebi,jos uvjek te volim i jednako mi je stalo.
Tvoje ponasanje me boli...stvarno boli,i svaki puta kada te vidim nesto me steze.
Znas sjetim se svih naših osmjeha ali i suza,dobrih i loših dana.
Sate provedene na telefonu...
Stvarno neznam kaj je ovo,i kuda ovo vodi.Mozda jesam prevelika kukavica da dodem ti
i pitam te,jesam i priznajem.Koliko te volim nikada nisam pokazivala,ali ti si znala
da te stvarno volim i da za tebe dala bih sve.Znala si koliko mi znacis.
I tesko je na ovakav nacin gubit jednu tako bitnu osobu.
Tesko je ...ali ja mogu tako,ja mogu zivjet i bez tebe.Samo zao mi je.
Opet,znas kakava sam.Stisnut cu zube i nastavit dalje...ali sjecanja ce uvjek ostat ovdje.
Kraj prijateljstva? Čini mi se.
Jebiga,mozda je tako trebalo biti,iako mislim da nije.
Mozda sam se ja krivo ponasala i postavljala prema tebi,ali ti me bar poznajes.
Povrijedim ljude nesvjesno,a tek poslje shvatim sta sam napravila.
Zao mi je sto zadnju godinu u skoli ovako provodim,bez osobe koju volim.
Ljudi jesu oko mene,ljudi su samnom ali medu njima nisi ti.
I tu je ona rupa.Voljela bih samo,ako vec si odlucila da je ovako.
Ja nikada nista lose o tebi necu reci,ni pod kakvu cijenu.
Jos uvjek te jednako postujem i volim.Ali jebiga...
Pamtit cu te po svemu dobrome sto smo provele zajedno,zaboravit cu sve suvisne suze.
Pamti tako i ti mene.Neznam dali ces ovo procitati,neznam dali ce ovo uopce doprijeti do tebe.
Samo ti ocu reci da mi je jebeno zao kaj je ovako.


21:54 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.