nedjelja, 25.11.2007.

*welcome back*

škola-kuća
škola-kuća
učenje...
i tako iz dana u dan..
nekako sve bez volje i teško mi ide..
odlaskom pojedinih ljude otisla mi je i inspiracija.
ne samo zato i ne svjesno.
nego eto, jednostavno ne znam što da pišem...


"Ali danas mi se eto raspoloženje popravi
ugledah taj broj 8 ispod zadnjeg posta
u očima se rasplamsa plamen nadanja i ritam radosti u krvi
sve mi odjednom nekako svjetlije posta..
ne sjećam se kad sam zadnji put napisala stih
i ne mogu ti reći koliko mi je drago
sretnija sam, sigurno više od svih
što mi se vratilo moje virtualno blago..."


tako si mi nedostajao..
i tako sam sretna pto si se vratio
sve tako ima smisla...

dobrodošao natrag, dragi moj prijatelju
bez tebe ionako sve ovo gubi sjaj......


Image Hosted by ImageShack.us


21:00 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>