petak, 28.09.2007.

*Samo idi. bit će ok.*

18:30

*Hej! hajdemo na kavu, baš sam te se poželila... imam ti toliko toga za ispričati, samo da znaš šta mi se sve događa!!
**Ne mogu sada, stvarno mi je žao, ali imam toliko stvari spremiti i ne znam kako ću uopće sve to stići do sutra. obećavam ti eto, večeras, čekaj me u Konceptu doći ću.


#Mislila sam da nije bilo TAKO ozbiljno. mislila sam eto, vidjet ćemo se navečer. a da znaš da mi je trebao prijatelj. taj prijatelj koji nije imao na računu da mi javi da ne može doć, ili da je zaboravio.
Mislila sam, pa naravno, ipak i ja nešto značim u toj gužvi, doći će bar na stisak ruke. a da znaš da mi je trebala prijateljica. ta prijateljica koja nije stigla izdvojit vrijeme za mene. ili koja je zaboravila.#

22:00
*Hej! opet telefonska govornica. htjela sam ti samo reći da se ne ljutim što te nema, ali eto, čekala sam do sad, sad je vec kasno, vjerovatno nećeš doći. nema veze. vidimo se ujutro na autobuskoj.

#Išla sam kući a nisam bila baš za kuće. nije mi se dalo ni na msn, ni gledat tv. ni pisati, ni slušati muziku, ni spavati. ništa mi se nije dalo. još je kiša padala.
Išla sam kući al eto znala sam da se puno toga mijenja. mislim, dvije godine nije puno prijateljstva, al taman toliko se poznajemo. i sad eto ode.#

00:55
SMS: Oprosti, nije me bilo, ali bilo je toliko posla i stvarno mi je žao. znaš, oni iz škole su mi priredili mali oproštaj. eto vidimo se ujutro na autobuskoj.


#Nisam spavala. nije to prekosvijeta. koliko, nekih 7 sati? ipak jeste prekosvijeta. nedostajat će mi kave, nedostajat će mi silne šale, tuga. falit će mi to čičkavo čudo. nije da razmišljam unaprijed, nije da sad nešto dramatiziram. al znam da jedva čeka da ode. a tek smo postali ono da valja. i kad to čičkavo čudo ode, otići će i ono čičkavo od 8 godina poznavanja. tek onda bit će post. ako blog zaživi. i nekako poistovjećujući se sa njom koja će jednom biti u njegovoj koži znam da neće biti lako. ali tko će to promijenit? nitko. ne može, ne mora i ne smije. snovi su snovi. tu su da se ispunjavaju. neki sutra odlaze. neki odlaze za dvije godine. neki neće imati vremena za kavu u zadnji tren. neki će se posvetiti cijeli dan prije odlaska. ali eto. ključevi su uzeti. srećom imamo sada sva sredstva i nije daleko. 2 ili 7 sati. sve će jednom biti pre lako. do tad, moramo se strpiti.#

01:15
SMS: Nema veze. vidimo se ujutro. btw. kupila sam ti anđela da te čuva.


****Sretno M.

a za dvije godine, pa opet za četri bit će *sličan naslov posta*


LY


10:37 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>