nedjelja, 02.09.2007.

*Slična tema posta, so what???*

hm....
ne, nije me strah!!
(*ali draga, ovo je vec drugi post o tome. ili treci?*)
dobro, mozda malo.

kako zašto?
pa.. pa... pa... pa zato.
znaš što?
to je i normalno.
svi su mi to rekli.
i nemoj me ti morit.
(*ali ti pričaš sama sa sobom, nema te tko moriti*)
fak.

ma nje nego...
ne znam, nisu to moje čistačice.
(*wtf???*)

iako stvarno jedva čekam.
ono, nova škoola...
nova ekiiiiipaaa...
i memoariiii...
i nada u pekariiii....
i smijeha malooo...
pa bit će zabavno! fino
(*theere you goo! điiz kako si zbrkana!*)

neće mi se baš dat učit al će mi bit zanimljivo.
prvih nekoliko dana.
bit će ok...
i imam njih dviiije..
i njih dvije u višim razredimaa...
nema potrebe za ovakvim postovima..
jel da?
(*pa viidiš. sve će bit okej, ruže cvatu, kiša ne pada.. votevr*)



ali automatsko je zvono................ eek
(*here we go again...*)


20:44 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>