nedjelja, 10.12.2006.

Šta da radim..?!

kaže;
"ne živimo u istom vremenu...
ja imam prošlost, ti imaš budućnost
snovi su između..."


možda...

Think Pink..!

Evo, vjerujem..
Prvi put vjerujem u sebe
prvi put me ništa ne grebe,
i sad znam da sam jača
i da bol postaje malo kraća
sve dok vjerujem..
I čekam...
Čekam te i stvarno ne želim misliti
o tome što, kako i hoće li biti
možda me malo sputavaju stari razlozi
ali neću da se prepustim brizi
više nikad...
Slušam druge dok mi je u glavi tvoj lik
od svega čujem samo "Think Pink"
i stvarno, tek sad vidim da mogu
ne znam kome da zahvalim; sebi ili Bogu
n amalo grub način morala sam naučiti
al' zato sad znam da opet mogu voljeti...

*Les Yeux*

evo vam jedna moja song..!
znam da sada svi pišu o Božiću, al ja evo neću, možda dobijete pjesmu za nekoliko dana ako uhvatim vremena od silnih kontrolnih. vidite da post pišem u 10 i pol..

IT'S CHRISTMAS IN MY HEART... nothing more to say..=)

jedva čekam polnoćku. već mi je radost na licu kad se sjetim..

nalsov nema nikakve veze sa post al sam skuzila da jos nikad nisam napisala post koji ima naslov sa Š. =) a luda sam, sta cu...=)

ja ne mogu poslati ljubav jer se ne šalje...!- reko bi Bajaga, al evo ja cu pokusat..

volim vas...=)

e, da..! provusila sam usi, al ono tri nausnice na lijeovm i jedna na desnom.. kako mi je dobro..=) meni se svidja.. eto pa se cujemo ljudeki moji lijepi.. pisite mi komentare.. volim vas..!


22:23 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>