utorak, 03.07.2018.

Hakuna Matata


Pokušat ću opisati jučerašnji dan otvaranja i punjenja srca
drugačijim, nepoznatim.
Voljela bih kada bi si svi ljudi dozvolili otvorenost da bez predrasuda
I straha prigle nepoznato no znam i sama da sam puno radila na tome.
Od prijateljice s drugog kraja Lijepe naše dobila sam poziv i upit za smještaj
samohrane majke i njene kćerke koja ide na prijemni u naš grad.
Bez razmišljanja sam ponudila noćenje, doček do kolodvora
te prijevoz drugog dana do fakulteta, iako se svemir
pobrinuo da poznanica to obavi usput pri odlasku na posao.
Znam da mi se vraća sve što dajem.
Jednostavno je, iako mnogima nerazumljivo.

Mama i kćerka su prihvatile poziv
da s mojoj sestrom i dvjema prijateljicama
popodne provedemo u gradu.
Za početak, idemo podržati moju devetogodišnju prijateljicu
i njen zbor u sklopu Dječjeg festivala Tobogan.
Divno provedena ideja na otvorenom,
u parku moje mladosti „ Vladimir Nazor“,
najmlađi postav Josip Kaplan i Damir Urban koji im se pridružio.



Spuštamo se do Korza,
sjedamo, naručujemo piće i hranu nas šest cura,
a povorka i šarenilo me odvede
do prvih redova i uživanja u međunarodnim nošnjama i plesu.
Žao mi je, mobitel pomalo daje svoje pa su fotke priično mutne,
Iako niti jedna fotografija ne može dočarati emociju viđenog.







Povorka je nestala iza ugla,
ja sam se vratila mojim curama za stol gdje smo izmjenjivale
životna iskustva, mišljenja...
i to između nekih lica koje se vide prvi put u životu.
Kao da je važno!
Važan je taj životni trenutak u kojem prepoznaješ toplu ljudsku
emociju koja ti uljepšava jednu sekundicu u životu.
Jedna po jedna...tko želi, život mu je ispunjen veseljem!

Nakon sladoleda, uputile smo se u sporednu ulicu
gdje je postavljena pozornica na kojoj su naši međunarodni gosti
pokazivali svoja umijeća i kulturu kroz ples i pjesmu.
Dobila sam uranjeni poklon za rođendan, novi instrument kupljen od Kenijca, a
bez sumnje njihova kultura i visoka vibracija kroz ples i pjesmu nas je zagrijala
te smo uz njih kao na pravom koncertu pjevali -Hakuna Matata!
Moj grad Rijeka i uvod u titulu Europske prijestolnice kulture,
a nama Riječanima ne preostaje drugo već uživati,
širiti pozitivne vibre i biti dobri domaćini.
Meni je danas uspjelo,
a ulog bi mogao biti vidljiv nakon par godina i završenog fakulteta
te nove,a stare stomatologinje.
Držimo mladoj curi palčeve nakon prijemnog!



*Hakuna Matata je fraza iz svahili jezika, a označava život bez pravila,
odgovornosti i briga, jednostavno afričko hedonističko načelo.
Po tom motu žive kenijski i tanzanski pripadnici plemena Masai.
(Wikipedia)





18:19 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.