Elegija

03 lipanj 2022


>
Mi smo se davno zavoljeli
sanjali iste smo sne
mi smo se sreći radovali
kad bi poklanjala cvijet

Prve smo čase ispijali
kad su nam rušili sne

mi smo se jedno drugom zakleli
da ćemo dijeliti SVE


Sad kad je nema na livadi toj
s kim ću podijeliti bol
jedina tema u srcu je mom

čitav život, ja pjevat ću njoj
samo njoj, samo njoj, samo njoj


Mi smo životu vjerovali
koji nam obeća cvijet
mi smo se zajedno nadali
da livada postat će svijet

Sad kad je nema na livadi toj
s kim ću podijeliti bol
jedina tema u srcu je mom

čitav život, ja pjevat ću njoj
samo njoj, samo njoj, samo njoj


Stihovi.. Maja Perfiljeva


Play... Hrvoje, Buco i Srđan... Elegija




Sad kad Te nema na livadi toj
s kim ću podijeliti bol?

.
.
.

Oznake: Elegija Hrvoje, buco i srđan, w

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.