Da je meni ljubit tebe

27 travanj 2022



Sve ljubavi koje kušan
Nisu ka i ljubav tvoja,
Zato lutam, srce slušan,
Tebe tražin draga moja.

Ta mi čežnja tilom struji
Jer te duša, ljubit mora,
Cili san ti u oluji,
Ti si moja zvizda mora.

Da je meni ljubit tebe
Pa tu sriću vinom zalit,
Da je umrit istog trena
Ne bi ima za čim žalit!

Da je meni ljubit tebe,
Ne bi tija većeg dara,
Nego da mi srce ljubi
Pravu ljubav iz njedara!

Ti mi uvik činiš radost
U srcu, što za te bije,
Ubralo je vrime mladost,
Ali moju ljubav nije.

Ta mi čežnja tilom struji...
Jer te duša ljubit mora,
Cili san ti u oluji,
Ti si moja zvizda mora.

Da je meni ljubit tebe
Pa tu sriću vinom zalit,
Da je umrit istog trena
Ne bi ima za čim žalit!

Da je meni ljubit tebe,
Ne bi tija većeg dara,
Nego da mi srce ljubi
Pravu ljubav iz njedara!


Stihovi... Frane Bilić



.
Ne bi tija većeg dara, nego da mi srce ljubi pravu ljubav iz njedara!
.
.

Oznake: Da je meni ljubit tebe. Klapa Maslina. W.

Čestitam

16 travanj 2022


Neka se pred Vama otvori put...
neka vjetar uvijek bude iza Vaših leđa,
neka Vas prati samo ljubav i sreća...
i neka Vam Bog bude zaštita najveća!

Čestitke.com



Play.. Passion Week Hymns - Good Friday - Easter


.
.
.

Oznake: Uskrs / Easter, W. ZW.

Kuće naše stare...

10 travanj 2022





Prid vama zanimin, neznan šta bi reka
Cili se prominin u šutnji bi kleka
Vidin same drače iznikle iz zida
Vrime sve rastače, nima više dida.

Kuće naše stare, sve je u daljini
Krovovi, kantuni, kolinke, komini
Kuće naše stare, vrime truli ali znan
Uvik ću van doći, makar doša sam

Prid vama zanimin, neznan šta bi reka
Cili se prominin u šutnji bi kleka
Nek zvone bocuni, koraci na pjaci
Suše se lancuni, pivaju težaci....

Kuće naše stare, sve je u daljini
Krovovi, kantuni, kolinke, komini
Kuće naše stare, vrime truli ali znan
Uvik ću van doći, makar doša sam

Kuće naše stare.....


Stihovi... Frane Bilić



Play... klapa "Maslina" - Kuće naše stare -


.
.
.

Oznake: Kuće naše stare, klapa Maslina. W. ZW.

Evo i mene...

09 travanj 2022







Nova crna, današnja, uličarka, na drugoj adresi. A di mene uvik nanjušu!? ali nema iznenađenja..
Posta san pokretno skladište sa mačjom hranom, briketima, mesnim kesicama i konzervama... Ono kao, nek se nađe, nikada ne znaš kad će zatribati. Osim za mace iman u autu i veliku kesu kukuruza za labudove ni prema njima nisan ravnodušan...




Ufff... jee naporan ovaj blog tjedna! :)))
.
.
.

Oznake: maca, W. ZW.

Didov sat..

06 travanj 2022



Balada o ćaćinom satu

Ćaća je jema sat u malom đepu,
Takvoga sata nima više niko;
Iz njeg se vrime razlilo ka mliko,
Ka vino ča je uteklo svom čepu.

Kad bi ćaća zasta da otare čelo
I sat bi sta i mudro bi muča
Nije jema srca da odbroji uru
čoviku ča sidne da umoran ruča.

Na ćaćinon satu briše se i gubi
To vrime u zlatu i ti prsti grubi.
To vrime u zlatu taj leut ča kreće,
Na ćaćinon satu vratiti se neće.

Ćaća se moga i bez sata snaći
Po pivcu, maški, po jugu u zraku,
Al' more biti, ćutija se jači
Sa saton ča je svitlija u mraku.

Pričaju judi starili su skupa,
Sat je bija srce u ćaćinu tilu,
I nije se znalo ča to šuška, lupa
Ča to tira naprid vrilu krv kroz žilu.

Sve dok nisu oba ostali bez glasa,
Sve dok nije zemja rekla zadnje slovo,
Još se nije znalo ča je puklo, stalo,
Jer na njima sve je bilo još ka novo.


Stihovi: Krste Juras



Play... "L'Ukraine n'et pas encore morte" (Hymne national)
Slava Ukrajini!


.
.
.

Oznake: Balada o ćaćinom satu, Ukrajina, W. ZW.

Rekla-kazala..

04 travanj 2022



Hoooplaa :)))
Evo, osvanija ja na blogu tjedna!.... ajmeee.. a di ja šta objavin tek nekoliko postova misečno? Bija san još mislin bar 2 puta i objavljeni postovi stali su neprominjeni cilu šetimanu.
Naslov je rekla-kazala, jer zapravo nisan se potrudija pronać neka pravila bloganja, šta je dužnost onoga koga se postavi ka blog tjedna? Po onome rekla-kazala, triba svaki dan objavit novi post!?...
Eeeee... pa fala lipa, nebi ja to!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Admine! slobodno me skinite i stavite nekoga ko to želi biti. Učinit ćete mi uslugu i biću zafalan do groba! :)))
Blog dana!... eee to svaka čast!... bar garantira da će te neko uspit pogledat obzirom da se sa spiska nestaje, bez nekog reda i pravila! Fala od srca! :)
Evo usput još nekoliko mojih maca... na temu bloga tjedna !


Play... Historia de un Amor







.
.
.

Oznake: M ace. W.ZW

Kažu...

03 travanj 2022

ko ne voli životinje, ne voli ni ljude !



A one uzvraćaju, poklanjaju povjerenje i ljubav čekajući me svako jutro pred ulaznim vratima zgrade, doduše ne samo radi pozdrava nego i zbog još toplih hrenovki i druge hrane koju im redovno donosim tri puta dnevno.


Play.. Paulo Quilici


.
.
.

Oznake: Mace. W.ZW.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.