Međugorje

28 lipanj 2021

Uz 40. godišnjicu ukazanja

2000. godina, Međugorje.. moja zadnja, jedina nada i molitva pred operaciju Ca.. bubrega. Bez sakramenta crkvenog braka.. ušao sam u ispovjedaonicu i to rekao ispovjedniku, pitajući mogu li se ispovjediti. Na pitanje... ispričao sam zašto sam došao, saslušao me vidno dirnut mojim stanjem, rekao... ''Ispovjedit ću vas i dat ću vam razrješenje grijeha i pored toga što ne bih smio.. ali Gospa će prepoznati naše duše i oprostiti nam''. U suzama sam ga pored svega, molio i želio da onda to ne učini i bude u svećeničkom prijestupu!. Udijelio mi je blagoslov uz riječi... molit ću za vas!.. Želim vam ozdravljenje i sve najbolje u životu!
Toga dana, u crkvi moleći pred kipom Gospe, doživio sam blagoslov, milost i blaženstvo mira i nade koji se ne mogu opisati, doživljaj je to koji se utisne u srce i dušu... koji se pamti, daje snagu i prati do kraja života!



Slike su iz toga vremena kada mobilni telefoni nisu bili pametni ka ovi danas. :)




Preporučam svima koji još nisu bili da to učine i dožive... da nikada nitko ne mora otići iz razloga radi kojega su mnogi kao i ja išli kad nam je trebalo. Nekoliko godina nakon toga, klapa je gostovala u BiH i boravila nekoliko dana u Međugorju.. svaki dan sam odlazio pokloniti se i uz molitvu zahvaliti Gospi na milosti koju sam dobio i na svemu što sam tada osjetio, doživio, proživio i preživio. Za SVE iza toga, za zdravlje, ljubav, djecu, drage, prijatelje, poznate, potrebite i život, zahvaljujem i u samoći, moleći.. često utonem u san!

Oznake: Oznake: Međugorje, 40 god.ukazanja. W

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.