Kontra svitu

17 travanj 2021



Kontra svitu

More li išta zaustavit proliće
i sunce i cvit i molitve.
Je li sta negdi Bog na svoju kočnicu...
pritvorija svit u beskrajnu bonacu

Je li pritisnija botun za fermat nas..
(možda san mu zaboravila reć da si mi spas)
Al more li išta zaustavit tihi zvuk,
je li uopće moguće čut glasan muk.

More li išta zaustavit neukrotivu mene...
da lakon mišlju dođen do tebe.
Znan, ludi ritam u meni ubrzaš samo ti
tad ga prate mojih ruku pomaci.

Kontra svitu daj mi znak,
za nas ću izmislit najčišću laž.


Ankorana


Concierto de Aranjuez (Adagio) Solo Guitar

Play- Stop



More li išta zaustavit proliće
i sunce i cvit i molitve.




Je li sta negdi Bog na svoju kočnicu...
pritvorija svit u beskrajnu bonacu..




Je li pritisnija botun za fermat nas..
(možda san mu zaboravila reć da si mi spas)



Al more li išta zaustavit tihi zvuk,
je li uopće moguće čut glasan muk.
More li išta zaustavit neukrotivu mene...
da lakon mišlju dođen do tebe.




Znaj, ludi ritam u meni ubrzaš samo ti
tad ga prate mojih ruku pomaci.




Kontra svitu daj mi znak,
za nas ću izmislit najčišću laž.






Kontra svitu... daj mi znak!
Nemore nšta zaustavit proliće?

.
.
.



Oznake: Kontra svitu, W. Ankorana

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.