Spavaj slatko...

04 svibanj 2020

Koliko se sićan priče pri snimanju, pisma govori o čoviku kome je umrla žena i osta je sam s malin diteton. Pisma je puna emocija, pokušajte je poslušati, znajući šta je pisac stihova ima na pameti dok ju je pisa i kako je maestro Gotovac te stihove pritočija u glazbu... a genijalni Arsen Dedić napravija aranžman.

.

Nemoj plakat,
Spavaj sla'ko,
Dite moje
Oli misliš
Da me lako,
Dite moje

Kupi san ti šuškalicu,
Dite moje,
Da mi budeš bo'je vo'je,
Dite moje,

I čučin san kupi tebi
Da čičalo prste nebi
Dite moje,

Da bar moreš
Reć ća očeš ,
Pa da višje ne zaplačeš,
Dite, dite moje.

Nemoj plakat,
Spavaj slako ,
Dite moje
Jer ni meni
Nije lako,
Dite moje.

Ti bi i ja
Sklopit oči,
dite moje.
Skončat će me
Ove noći,
Dite moje.

Za Klapu "Šibenik"
Skladba ..... P. Gotovac
Stihovi........ T. Zuppa
Aranžman.. A. Dedić



.
.
.

Oznake: Spavaj slatko, Zuppa, Gotovac, Dedić, w

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.