U svakom slučaju te volim!

20 listopad 2019



U svakom slučaju te volim...


Volim te uvijek...
I kad se budiš
I kad na licu šminke nemaš
I kad si ljuta i kad se čudiš
I kad bez mene na ples se spremaš
Uvijek te volim
Hoću da znaš

Volim te ne znam kako da odolim
U svakom slučaju te volim

U svakom slučaju te volim
Volim te kada si blijeda i sjetna
I kada bore imaš na licu
Volim te kad si divlja i sretna
I kad u ruci držiš pticu
Kada ništa nećeš da mi daš

Volim te ne znam kako da odolim
U svakom slučaju te volim
U svakom slučaju te volim

Volim te uvijek
I kada sanjaš
Kada ne pišeš mi... kad te nema
Kada od mene stalno se sklanjaš
Volim te i kad si posve njema
Kada šutiš poput ribe baš

Volim te ne znam kako da odolim
U svakom slučaju te volim
U svakom slučaju te volim

Volim te uvijek
čak i tada
Kad ne volim te
Kad si sama
Kad večer pada iznad grada
Volim te kada se praviš dama
Kad ne voliš me kao sada
U tome i jest život naš
U svakom slučaju te volim
U svakom slučaju te volim

Luko Paljetak, 1943.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.