Klape na Šalati..

25 lipanj 2019



I tako se zalomilo, poslin Beograda, Zagreb... Pod zvjezdanim nebom Šalate... Klape na Šalati. Aj, ovaj put smo kasnili samo uru ipo, razlog opet kombi...
Dogovorenog je pred polazak vlasnik otkaza i navrat nanos traži drugi ... Dobro nas nije tukalo ić buson. Sezona počela, svi su u pogonu, razvozaju turiste s aerodroma i na njega... oću reć na aerodrom! :)))
Zadnja šansa, turistička agencija, zadnji kombi... ali kažu .. uvjet je da ga vratite sutra do podne a to je značilo... Martin u Zagreb, Martin iz Zagreba... Zagreba njanka vidili... osin iz auta, ono do Šalate i poslin do hotela.




Standardno, odmor i kava na Janjću, kad putujemo u Sloveniju ručak je na odmorištu Draganić ... a danas smo odlučili u Arena Centar šta je bila loša odluka jer je bila ludnica a ionako smo kasnili. Usput san napravija nekoliko fotografija.




Na brzaka ručali i na vrime stigli na tonsku provu, bilo je vruče ka u paklu... ufff...
Kako san i napisa ranije, @Just me ili Samo tako.. potražila me na Šalati... mislija san da će doć i @Čarapica, al ona više voli rock koncerte.. a more bit da je i kopala, sadila, šta obično i radi...:))
Lipo smo se pozdravili ka stari poznanici sili u kafić i nije mi dozvolila da platin kave, a je mi bilo neugodno za popizdit, da mi žena plaća kavu ... kao ti si na mom terenu!... biće računa kad ona dođe doli da ću je vodit na janjetinu!...a haa... nije ni ona meni donila kulena šta je cilo vrime spominjala! :)))))
Naravno da se šalan.:)))... raspričali se ka da se znamo oduvik, kako se duše ljudi znadu pripoznat po svom pisanju da ih baš tako zamišljaš, ne fizički.. pripoznaš im baš ono iz duše. Nije ostala na koncertu, uvik kuka boli ovo boli ono isto ka u postovima, a kako drugo ako si iskren i ne muljaš.
Pozdravili se i svak svojin putom, ona doma ja u garderobu na pripremu za nastup. Prvi su bili klapa Cambi... još je bija dan pa čarolija svitla na pozornici nije dolazila do izražaja ali zato pisma je rekla sve, svu lipotu glasova i riči, a ova pisma me posebno veže za dragu mi osobu...




Eeee... sad vam moran reć dvi tri riči o sceni koja je bila zamišljena ka konoba i dok je jedna klapa pivala oni šta su otpivali sili bi za stolove, Bože moj... ka da su kopali, taman došli iz poja doma i navali na pršut, tu se pivalo s onima šta su pivali, pilo, pušilo... zurilo u mobitele ka da nije njiov ( naš ) posal. Voditelji su zapravo glumili, pričali, razbanzavali, Jedan isprid šanka a drugi iza šanka a ispri kuće i firme od konobe...FLAMINGO... Konoba and apartments... Scena je bila super i sve san slika da vidite... aj gledajte sad! :)






Koristin nike slike šta san stavja na Instagram tako da na njima ima informacija koje se ponavljaju pa to zanemarite!








Druga na redu je bila klapa Šufit, oće reć potkrovlje sa svojin mega hitom... Ne diraj moju ljubaw... uuu i ova pisma me u srce dira..al evo ima i to ko je kad piva.






Evo malo atmosfere .. oko 4000 posjetitelja i svi s klapama pivaju ka veeeliki zbor.








Evo sad je klapa Maslina na redu... sa svojim hitom koji dura već 23 godine!
Da te mogu pismom zvati... neman slike sa nastupa jer san piva al ima jedna druga i dok smo sidili kad su pivale Intrade.








! na kraju Intrade sa svojim hitovima, imaju i za izvoz a imaju i dobre i sposobne suradnike i sponzore da se more toliko pisama producirati .




Na kraju sve je bilo na nogama... izašle i ostale klape i zajedno otpivali Konobo moja... i svi posjetitelji!... Evo jedan osvrt iz tiska..


Koncertni spektakl "Klape pod zvjezdanim nebom Šalate" nadmašio je sva očekivanja publike jer se sve posložilo. Od idealnog prostora Šalate, sjajnih klapa koje su pjevale nadahnute odličnom publikom do vrhunske produkcije koju je krasila zanimljiva scena. Raspjevana i oduševljena publika je kraj koncerta dočekala na nogama, a klape nije puštala s pozornice ni nakon tri sata koncerta.
Za kraj ovog koncerta na pozornici su se pridružile sve klape u izvedbi pjesme 'Konobo moja' te poručili da je - 'Bila ovo lipa večer koja se mora ponoviti'.
Od organizatora smo uspjeli doznati da pripremaju još jedan sličan spektakl na Šalati u rujnu!


Mi ujutro u 8 već u kombiju i put Šibenika!... Lipo vas sve pozdravljan!
Evala!... nisan El Diablo. :)


Oznake: klape na Šlati, Zgreb, Cambi, Šufit, maslina, Intrade

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.