Sve bilo je muzika... Drugi dil prvi čin

15 lipanj 2019

Jutro svanilo, ka prvo, još se nisan ni rasanja, a spava san tri ure ka inače u zadnje vrime.. mobitel s punjača u ruke za vidit jesu li viđene važne poruke koje san bija posla...
Ma jok, biće da je Beograd puno daleko pa i poruke putuju duže il ih štopiralo na granici. Ebga šta se more, valjda će doć!?... a jedva čekan da ih vidi i odgovori!

Tuširanje, lift i pravo na doručak, triba štokod bacit u kljun pa u đir. Dakle, nema šta nema! šta ti srce zaželi !.. U zadnje vrime nisan baš od nike spize, poija 2 jaja utvrdo i napija se malo ledenog mlika. . .
Šetan tako hotelom i jedan zid me privuka svojim efektno osmišljenim dizajnom.




Iđen dalje i vidin vitrinu s kolaćima!... Asti Gospe!... ovo mora da je radila ...
naša @ Gurmanka! :))) ... ko more ka ona?.. niko!




Potražija prijatelje da popijen kavu i zapalin.. vidin ih sidu s nikin čovikon i tek kad san doša bliže.. prije je on pozna mene nego ja njega. A di si Dinko?... poznanik, inaće profesor, živija i radija u Šibeniku, frajerčina, zgodan, igra tenis, bija turist. vodić.. govori nekoliko jezika, sad živi u Beogradu i kad je dozna čeka nas istu večer a pošto smo kasnili doša je ujutro.. popili makjato i zapalili!.... mmmmm i netriba ić vanka, lipo ka čovik, nogu priko noge i dimiiii, milina brate! :)))
Eeee, sad je tribalo prominit i malo €urića za Srpske dinare, u hotelu ima aparat za minjanje... ( neće još kune! )... neki šovinistički aparat, maa ko ga ebe!..
1000 Sd = 63 kune




Prominija ja 50 € ... dobija 5876 Sd.eee sad moremo di oćemo. Lipo vrime, nema kiše!.Isprid hotela taxi ali profa nećee!... kaže, iđemo mi ulicu niže, duplo je jeftinije... :))




Otišli ulicu niže, upali u Taxi, rely vožnja, nas 4 do Terazija 320 Sd = 2.70 € = manje od 20 Kn... a di ima jeftinije?... ako ko zna nek se javi!




Uglavnom, osta s nama cilo jutro! Điravamo po gradu, Knez Mihajlova pa jedna ispod pa tamo pa vamo a ja usput napravija masu slika , da sad neznan šta bi škarta a šta stavija da vidite.... evo, nadan se da će van se svidit moj odabir!?






Puno lipo su uređene zelene površine, puno cvića,
kafića i štekata!




Ovo san slika jer san pritpostavija da je moj imenjak (Dinko).. koji voli P
pa ga stavija misto D.. :)))




Eeeee... kad san ovo vidija, judi moji... skoro da san paa na guzicu!.....
taren oči, a bome, lipo piše!.. na čirilici i na latinici....
PRVA HRVATSKA ŠTEDIONICA
...

Ne mogu od čuda kako to nisu minali ili piturali kad je bija rat!?... doduše ima neka rupa i ebga, nisan ja kriv, opet kod slova P... neko je isto prova bužat! :))))) ma nije izdura do kraja :)))





Na prozoru jednog kafića, svidilo mi se!



Svitu moj!... ovom nema kraja, mislija san sve ubacit a evo prošlo 2 ure, ujutro putujemo u Zagreb ... Koncert 4 klape na Šalati pa ćemo s ovim završit prvi čin drugog dila...
I lipo sve pročitajte, nemojte zabušavati! :)))
Stojte mi dobro! Pozdravlja Vas ... nisan EL DIABLO!







Oznake: Arsen, Gabi, matija, klapa Maslina, koncert, Beograd, Sava Centar

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.