Pa todo el ańo...

02 veljača 2019

Neka živim kako živim
Prepjev.. Davor Radolfi

Nitko nema ništa s tim, to moj je život
Da ga mjenjam nemam s kim i kasno je
Jedan dan i jednu noć da živim samo
Dobro znam, da opet isto ja bih sve.

Što me pitaš što je bol i tuga što je
Kad za tugom samo nova tuga je
A o sreći malo toga mogu reći
Kratko traje, tek nam snove daje
Samo na dnu ove čaše ostaje.

Neka živim kako živim ako dušu tako smirim
Dušu što je ljubit znala i za druge sebe dala
Neka živim kako živim smijeh i suze tako mirim
Malo pjesme i vina malo, samo mi je ostalo

Nitko nema ništa s tim, to moj je život
I polako sa njim ja ću kraju poć’
Pijem sad jer tko zna kad me nebo zovne
A kroz rajska vrata mozda neću proć’

Što me pitaš što je bol i tuga što je
Kad za tugom samo nova tuga je
A o sreći malo toga mogu reći
Kratko traje, tek nam snove daje
Samo na dnu ove čaše ostaje.

Neka živim kako živim ako dušu tako smirim
Dušu što je ljubit znala i za druge sebe dala
Neka živim kako živim smijeh i suze tako mirim
Malo pjesme i vina malo, samo mi je ostalo




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.