zaključak

nedjelja, 30.04.2017.

Reče meni moja S neki dan, vjerno ti je do kraja života ono kaj te odabere. Njoj je davno to rekao jedan čovjek.
Zanimljiva teorija i vjerojatno vrlo točna.
Danas sam shvatila da osim ovog što reče S ima još dvije savladane lekcije u zadnje vrijeme i to životno značajne.
Petljanje u tuđe stvari gdje te uvedu il se daš uvest je nešto najgore za cijeli tvoj životni sustav.
Stvar te pojede i izgrize, a ništa se ne mijenja. To je ono najtuznije, ništa se promijenilo nije kod njih, al kod mene ipak jest. Wooho, ne opet i ne tako skoro.
I neki treći zaključak bio bi, treba sve svoje brige i probleme rjesavat sam sa sobom ma koliko teško bilo jer dobronamjerni savjeti znaju toliko otezat i udavit da je to strahota.
Možda sam u krivu, al sebi sam najispravnija u životu.
A

možda

petak, 28.04.2017.

mozda je RAJ prevara za kraj,
mozda zlatni metak na kraju gubi sjaj...???!!!!
mozda smo u guzvi, nesigurni i tuzni,
al zato nismo ruzni
mozda nas ljubav ganja jer nam se sanja..
mozda...
al kad nema baje, klupa kratko traje
kad nema nas, onda je rutina spas
kad nema cuge, dobre su i pljuge
kad nema tebe, za druge mi se j...

ajde dođi da nam bude smijeha,
da se rastanemo bez grijeha i
ljubav da nam bude bez peha.

A

20 poslije

srijeda, 19.04.2017.

1.Ostavljas me bez teksta, rijetko kome uspijeva
2. Dovodis me u situaciju promišljanja, nikad mi to ne treba jer vodim igru
3. Postavljaš dvosmislena pitanja, stanem i moram promislit, taj dio sebe ne poznajem dovoljno
4. Kažeš, tebi treba ljubav, ne možeš to znat, al valjda je toliko očito
5. Činis za mene stvari, koje nitko nije, zasigurno nikad nitko prije
6. Uvodis me u neke druge zone, definitivno meni nepoznate i nespojive s tobom
7. Iz tebe shvaćam jako puno sebe, treba se još brusit
8. Sve ove godine, točnije 20 dugih ljeta, nismo se uopće sretali, voljela bih da barem sad potraje
9. Takva pristojnost, neviđenih razmjera, ostavlja paf, zar tako nešto postoji, pitam se
10. Volim to sve, svoju svojinu u tvojoj blizini jer se pretvaram u privrzenu djevojčicu koju rijetko tko razumije

kad goris

petak, 14.04.2017.

Izgaranje…
auuuuu divan osjecaj koji nosi to nesto neopisivo lijepo.
Znaš da je tu, pokrece te, budi, daje ti neku nevidljivu snagu,
drugim rijecima goris.
Ludilo zadnjih par dana kod mene ne jenjava, budna sam vise nego obicno,
u tri sam danas spavala cca 12 sati, a kaj je najbolje, izdrzala sam sve terete i akcije
koje dan nosi.
Takvo nesto je moguce samo kad imas unutarnju buktinju koja je pokretač svih emocija koje postoje.
lijepo je kad ti se opet desi da se tako osjećaš.
A to je zbog tebe, aham, da, da, je je…pa si ti misli.

A

klupica

ponedjeljak, 10.04.2017.

Ona je najbolje mjesto okupljanja
Ona je svjedok prvog poljupca
Zagrljaja, prvog pijanstva
Ona je sve što covjek moze pozeljet
Cak i nakon silnih godina, klupica je meni milina
Cisti kloseraj, gust, zezancija…ljepota jednostavnosti
Zivotna filozofija…

A

ko je tu lud?

srijeda, 05.04.2017.

Osim vijesti o Agrokoru i polaganom, al sigurnom propadanju, pojavila se i vijest o Klepetanu.
Zamislite, rodan se nije vratio, a ona ga čeka.
Ah ni prva ni zadnja koja nekoga čeka ili nešto čeka.
U moru ružnih vijesti, ova je kod ljudi izazvala žaljenje neopisivih razmjera.
It's ok, bit će da je bedara, nije se vratila svjetski poznata roda.
Uuuuuu, ne znam kak ćemo to riješit. Možda se uključi i NASA u potragu.
Znam znam, hejteri će me proglasit bezdušnom, samo dajte..nećeš ti rode.
Lijepa priča i točka.
A ovo o Agrokoru, pih, kao nitko nema pojma da se godinama varalo i kralo, ahahaha.
Al se zato na logo od Jane stavljala ljubav klepetana i male.
Propada Todorić, nestade i Klepetan..
Ima neka tajna veza..

A

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.