gustirna

utorak, 16.09.2008.

U OVOM TRENUTKU

Upravo u ovom trenutku, moja bebica napustila je sigurno i toplo vodeno okruženje i zavrisnula pozdravljajući novi svijet - svijet zraka, svijet slobode, svijet opasnosti...
Baš sada - 23 sata i 40 minuta - prije 18 godina.
Sinoć, čekajući ponoć , zajedno smo odgledali "Vraćam se" - Almodovarov film, film koji priča o majkama i kćerkama...nema veze...gledamo i dobar je..nakon ponoći , poljubim ga u obraz, čestitam.....iako nije još vrijeme...još će skoro cijeli dan proći dok si izišao u ovaj vanjski svijet.
Danas...poželjela sam biti sama s njim...baš kao prije 18 godina.
Cijeli dan bili smo sami...nas dvoje...ma bio je tu i tata i još se ljudi motalo oko nas, ali ja sam osjećala samo nas dvoje...od momenta kad si usred noći pokucao i šapnuo mi da bi želio izići vani....21 dan prije vremena....mislila sam da sanjam. Ujutro je pokucao malo jače i znala sam da nije san.
Vrijeme je... odredio je da bude baš danas...na izmaku ljeta...
Spremili smo se i otišli kao da idemo u svakodnevnu šetnju...bilo je oblačno,baš kao i danas.
Ušli smo u rodilište i dalje je išlo kao po nekoj traci...sve do kreveta i aparata koji je slušao malo srce...
Sad mu se više nije dalo izići van, ili mu možda ja nisam dala da iziđe?
Pomalo, nije priša.
I baš sad u 23.40 (sad je baš toliko na satu pokraj mene) pozdravio me moj mališan, kao što je baš u ovom trenutku moj visoki momak ušao u kuću nakon večernjeg izlaska.
I bio je baš mrvušan - 2800 grama/48 cm.
Sad? ............84 kg/185 cm (iako se bunio,mjerenje obavljeno,uz asistenciju mlađeg brata!)
Vraćam se.....onaj trenutak....malo toplo tjelešce na mojim prsima, u drhtavim rukama. Jedan kratki trenutak nirvane.... otišao u vječnost neponovljenih trenutaka....nadalje su se izmjenjivali svi drugi osjećaji,
od brige, straha, smijeha i suza, veselja, ljutnje, tuge ...svi oni djelići iz kaledioskopa života.
Kod kuće više nismo bili sami. Tata je iz rukava izvukao četverolisnu djetelinu: Šime, Špiro, Lovre, Luka!
Luka!
Baš to mu ime pristaje i nijedno drugo.
Luka = Lucije = lat. "koji svijetli"
Najsjajnije sunce moga neba!

A danas?
Slavljenik kaže: "Mogli biste mi za rođendanski poklon uplatit vozački.
Ja kažem:" Hmmmmmmmmmmmm????????????Pitat ću tatu?"
Dida kaže: "Sad imaš pravo glasa!"
Braco se smije i jedva čeka da se otvori njegov rođendanski poklon.
Tata zove iz "Ptičjeg gnijezda" i ne nalazi slavljenika doma.
I baka nasmiješena dolazi punih ruku i puna srca u praznu kuću.
A ja? Stojim skamenjena....mislim, ručicu sam davno pustila iz moje
.....zar jesam?
Toliko toga bi trebalo obaviti, sve ono na što su svi navikli dosadašnjih godina.
Ispuniti ona očekivanja koja vise u zraku i oblijeću oko mene kao sateliti.....a meni ....meni se nekako baš ne slavi danas...
Danas sam željela biti sama s mojom bebicom...
baš onako kao prije 18 godina....
ukrasti onaj neponovljivi trenutak iz vječnosti...


.....a sutra ću raditi tortu


SLATKI DODATAK PO ŽELJAMA ČITALACAfino

Image and video hosting by TinyPic
u mraku
Image and video hosting by TinyPic
pod svićon
Nije baš neka povijesna, ali je jaaaako ukusna (mmmmmm), a zove se:
"Torta od sira a'la Karapandža"
Želite li i recept?


OPET DODATAK - 22.09.- 00-20 sati

RICETA za tortu od sira "A'la Karapandža" sa malim izmjenama "A'la Nela"

Sićate se Karapandže, Ive Serdara i kuvanja četvrtkom prije vijesti? Bila je jedna crna šala kad je Serdar umro - pričalo se da se otrova Karapandžinom kuhinjom. Ipak, Mlakar je preživija.
Idemo! Prvo - SASTOJCI
- 1 biskvitna oblatna, a mogu se složit i piškote (moja mala izmjena)
- 30 dkg šećera
- 5 žumanjaka (bilance iskoristite za Baće-poljupce od bajama)
- 5 dl mlijeka
- 20 gr želatine u listićima
- 1 vanilin šećer
- 50 dkg svježeg kravljeg sira (što finijeg)
- 5 dl vrhnja biljnog porijekla, npr. Hopl
- 5 dkg grožđica (po želji - ja ih ne stavljam jer dica ne vole)
------------------------------------------------------------------------------------------
PRIPREMA
Biskvit naškropiti mlijekom s malo ruma.
Listove želatine omekšati u hladnoj vodi. Izmješati žumanca, šećer i vanilin šećer, doliti mlijeko i omekšanu želatinu. Staviti na laganu vatru i stalno miješati dok se želatina skroz ne otopi. Ne smije zakipiti!
Dok se krema hladi, istući mikserom vrhnje, te propasirati sir.
U ohlađenu kremu dodavati tučeno vrhnje i sir i miješati mikserom u najmanjoj brzini. dok se sve lipo ne izjednači.
Biskvit je, naravno, već u kalupu za torte (bolje veći kalup jer ima dosta kreme). U kalup ulijemo kremu koja još nije stisnuta, te stavimo u frizer oko 45 min do 1 sata - da se krema stisne.
Kad se lipo stisnula, prebacimo je u obični frižider.
Prije posluživanja, skinemo obruč od kalupa, tortu možemo ukrasiti kandiranim voćem, ili po želji, a i ne moramo.
Ovo je vrlo zahvalna torta jer se brzo i lako sprema, odlična je za ljeto, nije previše zakusna. Ako želite da bude masnija i zakusnija onda možete koristiti Maskarpone sir. Probala sam, ali mi je draže s običnim fino pasiranim kravljim mladim sirom.
U SLAST!

- 23:40 - Komentari (49) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Studeni 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Veljača 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)
Studeni 2013 (1)
Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (1)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (4)
Prosinac 2012 (2)
Studeni 2012 (3)
Listopad 2012 (5)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (3)
Lipanj 2012 (5)
Svibanj 2012 (10)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (5)
Siječanj 2012 (4)
Prosinac 2011 (3)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (2)
Rujan 2011 (2)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (3)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (6)

Opis bloga


  • o svemu pomalo,
    nečega puno, nečega malo,
    nekomu previše, nekomu premalo,
    a meni dovoljno.

    O FOTOGRAFIJAMA
    Sve fotografije objavljene na blogu
    moje su autorsko djelo,
    osim ako nije drugačije navedeno.



    Vrijeme sadašnje i vrijeme prošlo
    Možda su oba u vremenu budućem,
    A buduće vrijeme u prošlom sadržano.
    Ako je sve vrijeme vječno prisutno
    Sve je vrijeme neiskupljivo,
    Što moglo je biti jest apstrakcija
    Koja ostaje trajnom mogućnošću
    Samo u svijetu razmišljanja.
    Što moglo je biti i što je bilo
    Pokazuje istom kraju,vječno sadašnjem.
    U sjećanju odjekuju koraci
    Kroz prolaz, kojim nismo krenuli
    Prema vratima, što ih nikad ne otvorismoo


    T.S. Eliot


    "Znam koliko toga ne trebam
    da bi bio sretan."
    /Woofman - Apallachian Trail/

    "Toliko je bilo u životu stvari
    kojih sam se bojao -
    a nije trebalo.
    Trebalo je živjeti"
    /Ivo Andrić/


    (...) da ostanemo ovo što smo.
    Sutra. I uvijek.
    Djeca. Ne veliki, ne odrasli.
    Da se ne zavlačimo svako u svoju ljusku,
    da jedno drugom ne dopustimo
    da budemo ono što nismo,
    da ne gledamo vučijim očima
    i da se uvijek prepoznamo
    kada se sretnemo.
    /Tišine - Meša Selimović/




Linkovi