www.reliablecounter.com
Click here Moje nove knjige - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Moje nove knjige

02.06.2017.

U srijedu, 31. svibnja, u tiskari sam preuzeo čak tri vlastite knjige. Da se ne bi ste upitali kako je to moguće, odgovorit ću odmah. Prva od njih napisana je još u svibnju 2011. i čekala je financijsku potporu nadležnoga županijskoga ministarstva, druga u studenome 2015., dok sam treću okončao u siječnju ove godine.



1.)“Oči moje“ monografija je posvećena vojnoj postrojbi čijim sam pripadnikom bio pola godine – Diverzantsko-izviđačkome vodu I. bojne 106. oraške brigade HVO-a

2.) „V“ je ogledić o krjeposti i vrlinama u kojemu kratko pojašnjavam dvadeset ljudskih vrlina

3.) „Moji zagonetni stišići“ zbirkom je zagonetaka u stihu koje sam objavio u razdoblju 1985. – 2017.

Prva je internoga karaktera i u nedjelju, 4. lipnja, bit će razdijeljena, a druge dvije uglavnom će završiti u rukama mojih kolega na SES-u u Subotici i SOZAH-u u Belome Manastiru.

Autor

Oznake: N. Nedić, zagonetačke knjige, publicistika

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.