www.reliablecounter.com
Click here Dvije nove enigmatske knjige u mojoj knjižnici - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Dvije nove enigmatske knjige u mojoj knjižnici

19.02.2017.



Knjige čije naslovnice vidite darovala mi je autorica Gordana Jovanović Šarić (Subotište, 1949.). S iskrenim izrazima zahvalnosti iz svake od njih objavljujem po jednu pjesmu.

Prolećno jutro

Osvanulo je sveže jutro,
ljupko sunce toplo sija,
a u šumi ispod hrasta
slavuj svoju pesmu svija.

Jutro sveže počelo je
cveće divan miris širi,
na livadi stalno lete
šareni leptiri.

I oni se razleteli
trče, traže hranu,
pa i vazduh sad miriše
na prolećnu kišu ranu.

(prva Gordanina pjesma nastala 1962., iz zbirke "Čarobna bašta", Beosing, Beograd 2014., str. 7)

Uvodna pesma (premetaljka)

Od stihova i od slova
FIN SAG tkam
od malo blaga što imam.
Skromnog znanja samo plam
Postavljam u zlatni ram
radoznali anagram.
Zagonetke ja ti dam,
odgonetke nađi sam.

(iz zbirke "Anagramisani helenizam", Beosing, Beograd 2016., str. 6)

Skupljač

Oznake: G. J. Šarić, zagonetačke knjige, pjesništvo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.